1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 Extra

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door internetter, 18 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Mijn internetverbinding is geactiveerd op 5-9-2008 en heb er geen idee van of is nog onder het @Home regime val of dat dit inmiddels gewijzigd is in Ziggo.
    Ik overweeg om mijn Plus pakket te wijzigen in een Extra pakket.
    Kan iemand mij vertellen of ik dan ook meteen gebruik kan maken van de hogere snelheden?

    Dank voor de te nemen moeite.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  2. De snelheden zijn nog enkele problemen mee binnen voormalig-@Home gebied. Per 1 december zijn die problemen voorbij, dus als ik jou was zou ik het aanvragen per 1 december :)
     
  3. Bij het activeren van het Alles in 1 Plus abonnement op 5-9-2008 was de geleverde snelheid 4MB.
    Na het stroomloosmaken van het modem kreeg ik wel de bestelde 8MB.
    Het kan dus ook goed gaan........

    Voor alle zekerheid dan toch maar even wachten met het updaten van 8MB naar 16MB.

    Dank voor je reactie.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  4. Zelf heb ik begin september een Alles-in-1 Extra abonnement genomen en krijg nog een internetsnelheid die hoort bij een internet abonnement van het oude @Home. Oftewel, ik krijg (nog) 12Mbit/1,5Mbit en zou op een gegeven moment 16Mbit/3Mbit moeten gaan krijgen.

    Meerdere weken geleden vertelde de helpdesk mij dat "over twee weken" de nieuwe snelheid beschikbaar zou moeten zijn, maar dat is inmiddels al weer eventjes geleden.

    Zou de snelheid dan definitief per 1 december in orde moeten gaan komen en hoe zeker is deze datum?

    M.v.g., Eric G.
     
  5. Dit komt van mijn collega die de programmatuur voor deze snelheden op dit moment geschikt maakt. Dus het is 100% zeker :)
     
  6. jaja die smoesjes hoor ik al vanaf januari dit jaar,ik meld de laatste 9 weken al storingen en klachten over meerdere producten uit mijn alles in 1 extra bundel,er worden koeien met gouden horens beloofd,maar men komt NIETS na. [zelfs op mijn klachten mails/formulieren word helemaal niet gereageerd,zeg maar gewoon genegeerd]

    "altijd de beloofde snelheid" is waar men mee adverteerde,en ik heb die advertentie dan ook bewaard.
    leugenaars zijn het bij Ziggo.
    deze snelheden worden al zowat een jaar gegarandeert en verkocht via het alles in 1 extra abbo. [nee niet door MK maar door Ziggo,al heeft men de advertentie gaandeweg inneens verwijdert/verandert]

    ik zit nu al onderhand 9 weken met ellende en niemaND DIE ER OOK MAAR IETS AAN DOET. HUFTERS!

    Multikabel had zijn zaakjes op orde en kwam zijn afspraken altijd na, Ziggo is één grote smeerboel.
    4 monteurs die hier zijn geweest van Ziggo zijn het volkomen met mij eens en hebben al uitgelegd dat het probleem bij Ziggo zit.
    Ziggo verkoopt "diensten" die technisch nog helemaal niet geleverd kunnen worden omdat het allemaal nog grotendeels geimplementeerd moet worden.[docsis upgrades naar docsis 2 en 3.]

    even een heel simpele vraag om dit af te sluiten:

    toen het nog MK was liep alles prima en nooit problemen,vanaf de fusie alléén maar...
    waar zou het dan aan liggen?!
    of liegt iedereen behalve Ziggo ?

    vandaar dat ze WEER het nieuws hebben gehaald...
    http://www.nu.nl/news/1795159/51/rss/Nog_altijd_problemen_bij_Ziggo.html

    de kwaliteit van mijn [bundel] product is drastisch verslechterd sinds de fusie.
    dit is gewoon een keihard feit.
    en hoe lang beloofd men nu al verbeteringen?!
     
  7. Dat klopt niet, de fusie/migratie in Multikabel gebied was al eerder. Waar jij last van hebt (aan je postcode te zien) is een storing die inderdaad al een paar maanden loopt rondom Alkmaar/Heerhugowaard e.o.
    Die heeft niets met de fusie te maken, maar zit ergens in het netwerk. Een paar jaar geleden heeft zich ongeveer hetzelfde verschijnsel voorgedaan in een gebied rondom de wieringermeer e.o. en dat was ook nog gewoon in de Multikabel tijd.

    De informatie die ik heb over bovengenoemd probleem waardoor mensen vaak hun snelheid niet halen in dat gebied is dat er nog steeds aan gewerkt wordt. Vervelend, dat wel, maar heeft dus niets met fusie/ziggo of zoiets te maken. Als de naam niet gewijzigd was of het nog steeds Multikabel geweest was, had je op dit moment met dezelfde ellende gezeten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina