1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waardeloze service!!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Thei, 18 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. L.S.,

    Begin augustus is bij mij in de omgeving de bliksem ingeslagen. Met als gevolg dat mijn digitale samsung decoder defect is. Dit is vastgesteld door een monteur die door Ziggo is gestuurd.
    Volgens hem zou ik van Ziggo een rapport van de schade kunnen krijgen voor mijn verzekering.
    Om een lang verhaal kort te maken. Vanaf die tijd heb ik diverse malen gebeld, met steevast het antwoord dat je moet mailen. Maar op de diverse mailtjes heb slechts 2x een antwoord gekregen (is in behandeling).
    2 Weken geleden heb ik een brief naar de directie geschreven. Ook hier geen antwoord, iets anders had eerlijk gezegd niet verwacht.
    Kennelijk is de directie van ZIGGO een goed voorbeeld voor hun medewerkers. Voor is Ziggo niets anders dan waardeloze firma die niet in staat is om een stukje papier naar een klant te sturen.

    Is er een goed alternatief voor ziggo?

    Thei
     
  2. je hebt een punt dat ziggo minstens wel even een briefje terug had kunnen sturen. Helemaal eens.

    Maar is ziggo wel verplicht om een schaderapport voor je op te stellen door het inslaan van de bliksem, ik denk het niet, ziggo is namelijk niet verantwoordelijk voor schade door middel van blikseminslag door nalatigheid van de klant. Dit is dus schade voor jou zelf, en eventueel af kunnen handelen met jou verzekeringsmaatschappij (indien verzekerd voor dit soort dingen) Jou verzekeringsmaatschappij huurt dan zelf eventueel een expert in om te kijken of je inderdaad door blikseminslag schade hebt opgelopen.

    Ben het dus met je eens dat ziggo wel iets van zich mag laten horen als je ze aanschrijft. Maar volgende keer met onweer toch maar de stekkers eruit halen denk ik zo.

    Succes...........

    Ik heb nog wel een tip voor een goed alternatief voor Ziggo....... @home!! :frons:
     
  3. Ik zou gewoon, zoder briefje van Ziggo, m'n inboedelverzekering aanspreken.
    Als je niet elke maand met zoiets komt, zullen ze vast niet moeilijk doen.
    Als je TV door indirecte bliksem inslag stuk gaat, komt Ziggo toch ook niet langs?
     
  4. Wat wij altijd aan klanten melden is inderdaad direct door naar de inboedelverzekering. Die zouden het moeten vergoeden.

    I heb nog nooit van een schaderapport gehoord.... :?
     
  5. Waardeloze service

    De monteur kwam n.a.v. een storing op tv. Daarbij stelde hij vast dat het blikseminslag op de kabel betrof (in de buurt waren ook diverse modems gesneuveld). Hij vertelde mij dat een rapport van zijn bevindingen bij Ziggo te verkrijgen was...........

    Ik zal inderdaad met mijn verzekering contact opnemen en eventueel elders door een echt professioneel bedrijf de schade laten vaststellen.

    Gr Thei
     
  6. Als jij melding maakt bij de verzekering sturen ze vanzelf wel een expert, mocht dit nodig zijn. Je had daar in de tussentijd natuurlijk even je verzekering voor kunnen bellen. Een professioneel bedrijf zal hetzelfde concluderen met als gevolg dat je nutteloos extra geld uitgeeft. Maar goed, het is mijn geld niet en je had het nieuwe kastje al in gebruik kunnen hebben als je gelijk de verzekering gebeld had. Lijkt mij toch logisch dat je gelijk je verzekering belt in zulke gevallen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina