1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

digitale ontvanger actie voor 15 Euro

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door mwoe, 18 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Worden zulke acties vaak niet in samenwerking met de betreffende gemeente opgezet?
    Enkelele gemeentes gaven toch in eigen beheer het kabelsignaal en aanbod door. Mogelijk wordt daarom zo'n actie gehouden.

    Als we gaan beginnen over ons abonnementsgeld, ach, dan kan ik ook zeggen dat ze moeten stoppen met reclames en voor dat geld ons abonnement verlagen. Zo kunnen we bezig blijven.

    Desalniettemin begrijp ik je frustratie.
     
  2. Kan verschillen, was volgens mij in Volendam/Edam het geval.

    Stoppen met reclames? Dan wordt het abonnementsgeld natuurlijk alleen maar duurder; de zenders moeten dat geld ergens vandaan halen, dan moet Ziggo ze gaan betalen voor doorgifte, óf ze gaan dat niet doen óf ze verhogen het abonnementsgeld.
     
  3. Rozendaal ligt in Gelderland en Roosendaal in Brabant. Maar dat terzijde.
    Theorieen en aannames en daar vervolgens een stelling op los laten levert wel veel bladvulling op (en voedt de irritaties) maar daar heeft voor de rest niemand in dit forum iets aan. Laten we ons aan de feiten houden dan blijft de discussie wel zo zuiver.

    Deze actie uit 3e kwrtl. 2008 (en ook al en eerdere actie als ik me kan herinneren), had weldegelijk te maken met een 'schuld' die Ziggo had opgebouwd jegens (de bewoners van) Roosendaal. Een eerdere belofte niet gestand gedaan...... Concreet weet ik dit niet meer precies. Heeft destijds ook wel de regionale pers gehaald. De Gem.Roosendaal heeft bij Ziggo aangedrongen op kompensatie op enigerlei wijze. Vandaar deze acties waar direct (te) veel belangstelling voor bestond....... Dit levert klaarblijkelijk weer de nodige capaciteitsproblemen op bij Ziggo. Vandaar dat ik al 3/4 jaar wacht op uitlevering van een ontvanger + kaartje......
    Eind juni zou dit nu moeten goedkomen ????
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina