1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

digitale ontvanger actie voor 15 Euro

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door mwoe, 18 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook in Oosterhout liep deze actie. Na 4 weken nog geen reactie, gebeld met de klantenservice, maar die zouden me bij lokale acties niet kunnen helpen en adviseerden me te mailen via de site.
    Ik wacht maar weer af.
     
  2. duh alweer foutjes bij gum ziggo Puff om hoofdpijn van te krijgen maar ja.

    Mijn moeder wou ook graag digitaal in huis dus hier in Alphen aan den rijn was ook die actie na mijn moeder samen met mij die kaart in gevuld en wat blijk inderdaad ze kreeg geen digitaal decoder. Ik na 3 weken weer gebeld die muts in haar pc gekeken en nee hoor niet te vinden, Ze kan voor mijn moeder eentje bestellen voor 15 euro ik vroeg haar zijn daar geen kosten aan verbonden nee niet alleen 15 euro ik zij, oké doe maar
    en wat blijk ik die kast op gehaald en installeert een week later kreeg me moeder een brief van ziggo dat ze een kast op kon hallen bij de witgoedboer. Ze heeft er al een. Ik gebeld naar ziggo en alles uitgelegd toen zij die meneer oké stuur die je nu thuis heb terug en die bij de witgoedboer ophalen. oke zo gezegd zo gedaan. Begin december kreeg me moeder een rekening van ziggo overal dubbel van dus de volle mep dat ze alle twee de decoders gekocht zo hebben pff ik word even niet goed van ziggo hoor sorry voor me taal gebruik maar ik ben niet blij.
    Ik weer gebeld met ziggo elke keer ongeveer 20 minuten aan de lijn voor ik ooit iemand gesproken te hebben en weeeeer alles uit gelegd en toen kreeg ze al haar geld terug want me moeder betaalt automatische ik nooit.
    Eerst afhalen dan de rekening overzichtin huis hebben.
    maar nu na twee maanden is het op gelost.



     
  3. In roosendaal hadden we ook deze actie. Alles ingevuld enzo. Nooit meer iets van gehoord. Naar ziggo gebeld "ja deze actie is geannuleerd zonder opgave van rede" :evil::evil::evil::evil::evil::evil:

    Mooie boel is dat
     
  4. Hier nog een Roosendaler.............

    De actie 'dig.ontvanger + kaartje voor € 15,--' datert van plm. de herfst 2008. Ik heb hier ook op gereageerd en idd. ook ik hoorde niets. Verschillene keren gebeld met de klantenservice, maar de meeste medewerkers daar kunnen, denk ik tenminste, nog niet tot 10 tellen.....
    Uiteindelijk een hele boze brief geschreven aan de directie van Ziggo. Ook daar heb ik -heel erg correct- nooit antwoord op gekregen, maar........ enkele weken daarna (april '09) viel wel ineens, zo maar een enveloppe in de bus met de kortingsbon waarmee ik bij een lokale dealer het apparaat kon afhalen. Hoe is het mogelijk....
    In mei bij die betreffende dealer geweest, maar.......... die bleek op vakantie. Deze zou pas terug zijn van vakantie als de termijn was verstreken binnen welke ik het apparaat kon afhalen.
    Echter, op de rolluiken stond te lezen dat digitale ontvangers van Ziggo ook nog tot half juni konden worden afgehaald.
    Daarom ben ik 2 weken geleden opnieuw bij die dealer langs geweest. Maar...... helaas, pindakaas; geen apparaten meer op voorraad; "Ziggo heeft veel te weinig apparaten geleverd. Veel minder dan de kortinsbonnen die zijn uitgegeven.". Men kont niet aangeven of er nog een nieuwe zending zou binnenkomen. "We bellen u wel".
    Vervolgens zelf weer maar naar Ziggo gebeld. Afd. Verkoop: "wij weten van niets maar vinden het voor U wel heel erg vervelend. Wij kunnen echter niet helpen. Bla bla bla bla"
    Afd. Klantenservice.......... ja, ja; : "binnen 2 weken zullen wij die leverancier een nieuwe zending ontvangers toesturen."

    Nou, Als Ziggo de belofte nakomt dan moet dat eind juni zijn. Ik wacht dus in spanning af. Maar wel met een houding van eerst zin en dan geloven.....
    We zijn dan 3/4 jaar verer. We leven in een erg snel digitaal tijdperk.
     
  5. Kun je ook even toelichten waarom er in Roosendaal een € 15 actie was van Ziggo en of die actie gold voor alle Ziggo abonnees in Roosendaal?

    In verschillende andere plaatsen zijn er ook € 15 acties geweest van Ziggo, meestal als goedmakertje voor het feit dat Ziggo in één jaar tijd het standaard abonnementstarief voor Z1 in die plaatsen gaat verdubbelen. Maar voor zover mij bekend betalen Ziggo abonnees in Roosendaal al sinds jaar en dag de volle mep, dus vandaar mijn vraag naar het waarom van die actie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2009
  6. Het waarom moet je niet aan mij vragen. Ik weet dat niet zeker..........
    Wat ik wel weet is dat bewoners van Roosendaal die al abonnee bij Ziggo waren een aanbiedng kregen voor een 2e digi.ontvanger + kaartje voor de aktieprijs € 15,-- en dat de overige bewoners die nog geen abonnee waren een aanbieding kregen voor een eerste digi.ontvanger + kaartje voor ook € 15,--. Dus ja, alle inwoners van Roosendaal waren bij deze actie betrokken.

    Ik denk dat dat nog te maken had met een schuld die Ziggo had aan de inwoners van Roosendaal en welke zij (op aandringen van de Gem.Rsd.)zouden rechttrekken. Die schuld had te maken met de tijd dat de aanbieding van analoge tv die overging naar Ziggo, zij de eerste tijd een te hoge premie hiervoor berekenden (of zo iets).....

    Vandaar ook de massale belangstelling en de capaciteitsproblemen bij Ziggo.
     
  7. Wat dacht je dan? De verkoopafdeling is niet de klantenservice.

    Nee, het tarief voor RTV in Roosendaal is veel lager dan in de rest van Ziggo gebied, dit wordt nu langzaam gelijkgetrokken, maar omdat de al bevoordeelde klanten anders moeilijk gaan doen over de verhoging zetten ze er zo'n actie tegenover. Dit komt wel vaker voor in gemeentes waar een lager tarief werd gehanteerd (ook soms omdat bepaalde diensten daar nog niet geleverd konden worden).
     
  8. Volgens mij was deze actie een gevolg van de beschikbaarheid van glasvezel in Roosendaal. Ziggo speelt wel vaker voor Sinterklaas met ons abonnementsgeld om klanten te paaien vooral niet over te stappen naar de concurrent.
     
  9. Kan heel goed er mee te maken hebben, maar volgens mij hing het ook nu weer samen met een tariefsverhoging. Rozendalers die de brief hierover nog hebben?
     
  10. Van zo een bericht word ik :censored:

    Zit hier al langer dan 1 jaar met problemen, betaal de rekeningen voor een half werkend alles-in-1 pakket (alle diensten doen het maar voor de helft)... De rekening die ik betaal betaal ik voor de (halfwerkende)diensten die ik afneem en onderhoud waar ik al langer dan 1 jaar op wacht en dan durven ze met mijn onderhoudsgeld een mooie actie te maken?! Schandalig!!!

    PS: Een speciale aanbieding gaat in callcenters meestal via de afdeling retentie ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina