1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

digitale ontvanger actie voor 15 Euro

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door mwoe, 18 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb op 15 augustus een brief + antwoordkaart van Ziggo ontvangen.
    Mooie actie om voor 15 Euro een digitale ontvanger plus smartcard te krijgen. Antwoordkaart moest voor 7 september opgestuurd worden. Heb dit uiteraard reeds ruim voor deze datum gedaan (eind augustus). Tevens in de brief door Ziggo aangegeven dat je na ongeveer 3 weken een waardebon krijgt waar je dan voor 15 Euro bij de plaatselijke witgoedhandel (die je zelf hebt aangegeven) de boel op kunt halen.
    Je raadt het al: zitten nu 1,5 maand verder en nog niets.

    Meerdere mensen dit probleem?
    (Woonplaats:Veenendaal)
     
  2. Dit kan inderdaad voorkomen. Er zijn hier en daar mensen waarbij de waardebon van actie Veenendaal niet aangekomen is.

    Ik weet niet zeker of de actie nog volledig loopt, maar als ik me niet vergis kunnen ze het wel fixen. Je moet even naar de klantenservice bellen. Die kunnen zo'n waardebon voor je regelen.
     
  3. Ik kreeg rond dezelfde datum ook die brief en was ook snel met terugsturen. Afgelopen maandag kreeg ik de waardebon thuis en kan vanaf de 25ste de decoder ophalen.
     
  4. update:
    Op vrijdag 31 oktober maar eens gebeld met de helpdesk.
    Belde op stipt 8:00 en kreeg gelijk iemand aan de lijn.
    De hele week zo'n 20 keer gebeld, maar kreeg elke keer de melding dat het druk of zeer druk was met wachttijden van minimaal 10 tot 30 minuten.
    Hier geen zin in dus opgehangen.

    Het probleem uitgelegd en van de dame in kwestie de mededeling gehad dat de waardebon alsnog opgestuurd zal worden. Zitten nu weer een week verder en nog steeds niets.

    Het meest irriteer ik mij nog aan het feit dat ze maar blijven adverteren voor klanten. Los nu eerst eens mijn "kleine" probleem op en de problemen van alle bestaande klanten.
     
  5. digitale ontvanger voor 15 euro

    Helaas heb ik vervelende ervaringen met deze actie. Op 31 oktober heb ik gebeld met de servicelijn van ziggo. Na een half uur kreeg ik een medewerker aan de lijn. Heb uitgelegd dat ik geen waardebon heb ontvangen. De medewerker gaf aan dat deze hem naar mij op zou sturen. Ook al liep de aktie tot 1 november ik zou er toch gebruik van kunnen maken.
    Na een paar dagen ben ik weer gaan bellen met Ziggo, ik had namelijk nog niets ontvangen. Weer een half uur wachten. De medewerkster die ik aan de lijn kreeg kon in de computer zien dat ik eerder gebeld had en dat de bon verstuurd had moeten zijn/worden. Ze ging overleggen met haar supervisor. Deze gaf door dat er ook in de maand november een actie liep in Alphen. Medwerkster en supervisor konden echter niet vertellen waar ik in Alphen moest zijn. Ik zou zonder bon een digitale ontvanger voor 15 euro opkunnen halen. Lastig als je niet weet waar! Navraag bij de gemeente Alphen. Deze gaf aan dat de actie in oktober was. Weer gebeld met Ziggo. Weer een half uur wachten. Medewerkster gaf aan dat de actie niet meer liep in Alphen aan den Rijn en dat ze dus ook geen bon kon laten opsturen. Daarnaast kon zij mij vertellen dat het drie weken zou duren voordat ik de betreffende bon in huis zou hebben. Maar goed ook nu nog niets ontvangen. Heb ook nog een mail getsuurd naar Ziggo, geen antwoord, alleen een ontvangst bevestiging.
    Ik baal hier van zeker toen ik afgelopen vrijdag op een verjaardag hoorde dat iemand die ook in Alphen woont twee weken terug wel de bon ontving.
    Hoe kom ik aan deze bon????
     
  6. Ik weet niet of je de folder (blad) van Ziggo al ontvangen hebt of dat die nog binnenvalt.
    Maar daar achterop zit een kortingsbon.
     
  7. re digitale ontvanger actie voor 15 euro

    Bedankt voor je reactie. Ik heb die folder inderdaad ontvangen. De betreffende bon is echter een ander dan de 15 euro actie. Bij deze bon krijg je 25 of 50 euro korting. Is toch net even anders dan een digitale ontvanger voor 15 euro.
     
  8. vorige week donderdag nogmaals gebeld wat de status was.
    Dame in kwestie zag mijn melding van 31-10 netjes staan en kon mij aangeven dat de melding wel degelijk was doorgegeven naar de desbetreffende afdeling die verantwoordelijk is voor het versturen van deze bonnen.

    Je raadt het al: zitten wederom een week verder en tot op heden niets:x

    Snap ook niet dat ze maar blijven adverteren voor het aantrekken van nieuwe klanten en dit soort brieven sturen naar bestaande klanten. Ze kunnen het beloofde toch niet waarmaken.:no:

    Gaat hier trouwens niet om "toeval".
    Ken zelf al 3 mensen die de bon hebben ingestuurd, maar tot op heden niets hebben ontvangen.
     
  9. Het verhaal komt mij ook zeer bekend en ergeniswekkend op. In oktober voor de eerste keer gebeld. Zou binnen 2 weken opgelost zijn. Half november weer gebeld, bleek de medewerker bij de eerste klacht er geen actie aan gekoppeld te hebben. De medewerker zou nu wel een actie eraan koppelen. Begin december weer gebeld, bleek dat de klacht al de status afgehandeld had, terwijl ik niets ontvangen had. Ook mijn ouders en andere familieleden hebben nog helemaal niets gehoord. Echt schandalig om zo met je klanten om te gaan, zeker aangezien je ze of niet te pakken krijgt, of reeds een halfuur in de wacht staat.
     
  10. vandaag brief binnen gehad!
    Het spijt ons .........blablablabla...................

    Goeie nieuws is dat er een 4tal data zijn waarop een Ziggo bus op een bepaalde plek staat waar je met de bon (die er dus bij zit) alsnog voor 15 Euro de boel kunt halen:pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina