1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Krijg helemaal geen mail meer binnen!!!

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Heisa, 17 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds gistermiddag 16-10 ontvang ik geen email meer. Ook via webmail komt er niets in postvak in. Al mijn instellingen staan volgens het 070 nummer correct en ze konden me daar ook niet verder meer helpen. Ik werd doorverwezen naar het 0900-1884 nummer alwaar ik 2 maal in gesprek gegooid werd!! Help!! Ik verwacht een belangrijk mailtje uit het buitenland over een afspraak maar kan niet reageren. Wie kan me helpen?
     
  2. Heb je al geprobeerd een mailtje naar jezelf te versturen om uit te sluiten dat je 'gewoon' niets ontvangen hebt?
     
  3. Sinds vandaag accepteert je wanadoo emailadres geen email meer voor jou. Het forum stuurt normaal ook berichten als er een nieuwe reactie is binnengekomen. Op al die berichten krijgen wij bounces binnen:
    (email-adres van "heisa" even onherkenbaar gemaakt en het webmaster email adres voorzien van een paar extra tekens tegen spambots)

    Wil je het in elk geval op het forum even in een werkend email-adres wijzigen, heb je al een ziggo adres of anders een gmail of hotmail zou ook kunnen ?

    Misschien geeft deze foutmelding ook info voor eventueel foutzoeken voor de Ziggo mensen ?
     
  4. geen email meer

    Hallo Cees,
    bedankt voor je reaktie,
    Ik heb gisteren contact gehad met het speciale 070 nummer maar die konden niet meer melden als dat alle instellingen in mijn Outlook correct waren en ik me maar in verbinding moest stellen met het 0900 nummer. Dat heb ik vanmorgen gedaan. Volgens de helpdesk heeft dit te maken met het ophalen door Ziggo van alle uitstaande mailtjes voor Wanadoo en Orange klanten en moet dit uiterlijk eind van dit weekend voltooid zijn. Ik zou, volgend de helpdesk dan alle mailtjes, zij het vertraagd, alsnog binnen krijgen. Daar vertrouwen we dan maar op.

     
  5. hmmm, ik denk toch dat er iets mis gaat, want zowel mail naar je @wanadoo.nl als naar je nieuwe @ziggo.nl wordt retour gestuurd en dus niet afgeleverd (heb net handmatig je email-adres in het forum gewijzigd naar je @ziggo.nl adres). Maar even afwachten dus wat er na het weekeinde gebeurt.
     
  6. Hi!

    Voor zover ik het kan zien heeft gebruiker een forward ingesteld, kan hij op de Mijn Ziggo verwijderen, dan zal het eeen stuk beter werken.

    Klopt dat?

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Heren,
    beide bedankt voor jullie werk en inzet. Problemen zijn nu opgelost. Stond inderdaad een forward op.
    Alleen jammer dat ik de emailtjes die na donderdag gestuurd kwijt ben.
    Nogmaals bedankt.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina