1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waar slaat dit op......

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Zer0K3wL, 17 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou een kennis van mij had een brief ontvangen waarin stond dat er onderhoud was ..

    dit was op de zandweerd ..

    Ik woon zelf ook op de zandweerd maar geen brief gehad .

    3 maand problemen al :O?

    gelukkig ( nou gelukkig :roll: ) heb ik het pas een paar dagen ..
     
  2. Nja ik ben ook een beetje naar alternatieven aan het zoeken.
    Zo jammer dat een glasvezel aansluiting bij mij nog een jaar duurt.
     
  3. ik heb geen brief ontvangen off whatever en slaat gewoon nergens.
    wordt nu nog wat gedaan off ben ik niet oficieel ziggo klant nog steeds ?
     
  4. Klanten service doet hier niks aan jezus ik wordt nooit geholpen door klanten service off technishe dienst.
    allemaal tijd verspilling waar slaat dit op moet ik rechtzaak aanspannen om normale service te krijgen ? -,-

    trouwens de nutelose klanten service van ziggo.



    16:51:17 Systeem
    Welkom bij de Ziggo Klantenservice
    16:51:18 Systeem
    Stel, Wim heeft de sessie betreeden!
    16:51:18 Systeem
    U bent verbonden met Stel, Wim
    16:51:22 Stel, Wim
    Goedendag, u spreekt met Wim Stel, wat kan ik voor u doen?
    16:51:49 Zer0K3wL
    ik heb heel raar probleem waar mee alleen iemand die slim is me bij kan helpen
    16:52:06 Zer0K3wL
    want er is niet na te checken off snelheid probleem is want die is er niet tis heel andere probleem
    16:52:35 Zer0K3wL
    ik krijg ping van 100 off meer op game servers waar ik normaal 5 haal en als dat niet snel gefixt wordt ga ik snel me abonement opzeggen
    16:52:54 Zer0K3wL
    want 1 en half jaar problemen is al voldoende
    16:53:08 Zer0K3wL
    en ik vind 1 maand gratis internet dat ik nu heb niet voldoende vergoeding
    16:53:13 Stel, Wim
    Mag ik uw postcode en huisnummer?
    16:53:18 Zer0K3wL
    XXXXXX
    16:54:23 Stel, Wim
    Gebruikt u een router?
    16:54:30 Zer0K3wL
    ja op momment wel
    16:54:43 Stel, Wim
    Merk?
    16:54:44 Zer0K3wL
    ik heb al getest off het beinvloed en dat doet het niet beinvloeden het probleem
    16:54:49 Zer0K3wL
    belkin...
    16:55:03 Zer0K3wL
    tis routing issue niet router probleem trouwens
    16:55:22 Zer0K3wL
    bij 1 hop van @home spring ping omhoog naar 80 off 100 veelste veel dus en onaceptable
    16:55:43 Zer0K3wL
    bv
    16:55:44 Zer0K3wL
    Traceren van de route naar www.ziggo-gebruikers.nl [83.96.159.14]
    via maximaal 30 hops:
    1 * * * Time-out bij opdracht.
    2 7 ms 6 ms 5 ms 10.206.0.1
    3 19 ms 6 ms 15 ms csw1-vlan201.hnglo1.ov.home.nl [213.51.138.1]
    4 6 ms 7 ms 7 ms zl-rc0001-cr101-ae5-0.core.as9143.net [213.51.15
    8.125]
    5 83 ms 84 ms 83 ms bb1-ae0-0.amsix-nikhef.home.nl [213.51.158.100]
    6 85 ms 85 ms 85 ms te-1-2.cr1.nkf.proserve.nl [195.69.144.214]
    7 84 ms 85 ms 83 ms te-1-2.cr2.eun.nl.proserve.nl [80.84.254.46]
    8 86 ms 86 ms 85 ms linux35.webawere.nl [83.96.159.14]
    De trace is voltooid.Traceren van de route naar www.ziggo-gebruikers.nl [83.96.159.14]
    via maximaal 30 hops:
    1 * * * Time-out bij opdracht.
    2 7 ms 6 ms 5 ms 10.206.0.1
    3 19 ms 6 ms 15 ms csw1-vlan201.hnglo1.ov.home.nl [213.51.138.1]
    4 6 ms 7 ms 7 ms zl-rc0001-cr101-ae5-0.core.as9143.net [213.51.15
    8.125]
    5 83 ms 84 ms 83 ms bb1-ae0-0.amsix-nikhef.home.nl [213.51.158.100]
    6 85 ms 85 ms 85 ms te-1-2.cr1.nkf.proserve.nl [195.69.144.214]
    7 84 ms 85 ms 83 ms te-1-2.cr2.eun.nl.proserve.nl [80.84.254.46]
    8 86 ms 86 ms 85 ms linux35.webawere.nl [83.96.159.14]
    De trace is voltooid.
    16:55:58 Zer0K3wL
    check hop 5
    16:56:34 Zer0K3wL
    1e negeren komt door router direkt aangesloten krijg ik de zelfde results
    16:57:31 Zer0K3wL
    hier hebben meerdere mensen last van trouwens heb ik op forum gelezen ook voormalige @home klanten en dat is al minimaal 3 dagen zo mogelijk al 1 week lang
    17:00:00 Zer0K3wL
    ehm hallo ?
    17:00:18 Stel, Wim
    Ik ben er nog.
    17:00:23 Stel, Wim
    Thuishelp is een gratis service van Ziggo. We helpen echter vaak meerdere klanten tegelijk. Vandaar dat de respons- en afhandelingstijd liets langer kan duren. Ik vraag daarvoor uw begrip.
    17:02:28 Stel, Wim
    Ik neem even contact op met een collega, wat het probleem zou kunnen zijn.
    17:03:25 Zer0K3wL
    het probleem is hop 5 die te veel klanten moet trekken en daarom ook flink omhoog knalt met ping gister had alleen last van tijdens piek uur van af rond 16:00 tot 2:00 s'nachts verder overdag niet
    17:03:35 Zer0K3wL
    nu omdat het weekend is al hele dag last van ;>
    17:11:04 Stel, Wim
    We zijn nog bezig.
    17:11:13 Zer0K3wL
    k
    17:11:15 Zer0K3wL
    iets bekend ?
    17:11:52 Zer0K3wL
    er staat ook verder niks bij storing off onderhoud en dat verbaast me vooral omdat andere mensen die ook voormalig @home hadden ook last van hebben
    17:12:34 Stel, Wim
    Collega is bezig de ubr12-lc1.ensch1.ov.home.nl te checken
    17:16:25 Stel, Wim
    Ons netwerk ziet er voor uw lijn prima uit, zoals in de trace te zien is, gaat het mis bij de amsix, een van onze backbones.
    17:17:10 Zer0K3wL
    mjah er is wel degelijk een probleem wordt dit niet sireus genomen ga ik abonement opzeggen
    17:17:37 Zer0K3wL
    ik heb al eerder 1 en half jaar lang problemen gehad van niet normaal tot extreme problemen die nooit sirieus werden genomen
    17:18:00 Stel, Wim
    Ik kan hiervoor geen service aanvraag indienen. Ik adviseer u deze materie via de mail naar ons te sturen. Krijgt u daar na uitzoekwerkzaamheden een antwoord op.
    17:18:00 Zer0K3wL
    en daarvoor heb ik maar 1 maand gratis internet en nu de overgang klaar is off bijna klaar weer problemen ben het echt spuugzat
    17:18:17 Zer0K3wL
    .,.........
    17:18:23 Zer0K3wL
    waar is klanten service voor dan ?
    17:18:34 Zer0K3wL
    stelletje geld leechers............
    17:19:12 Zer0K3wL
    mijn tijd ff verspillen..........
    17:23:04 Zer0K3wL
    .......
    17:26:38 Zer0K3wL
    Hey wordt nog wat gedaan ?
    17:27:36 Stel, Wim
    Ik kan hiervoor geen service aanvraag indienen. Ik adviseer u deze materie via de mail naar ons te sturen. Krijgt u daar na uitzoekwerkzaamheden een antwoord op.
    17:28:01 Zer0K3wL
    oh ik wordt geholpen met automatishe pilot ?
    17:28:25 Zer0K3wL
    een noob op gebied van computers en internet die werkt bij ziggo klanten service en geld leeched ?
    17:28:27 Zer0K3wL
    fijn..........
    17:30:02 Systeem
    De sessie is beeindigd!

    verspil zo wat 3 kwartier om niet geholpen te worden....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2008
  5. Op dit moment (zaterdagmiddag 18 oktober 17:31 uur) is er geen doorkomen meer aan, wachttijden van meer dan 20 seconden voordat een pagina op je beeldscherm staat, hopeloos. Dit alles na een onderhoudswerkzaamheden (verbetering van het netwerk). Lokatie Rembrandtkade (Zandweerd).
     
  6. idd ;

    Mijn internet is nu ook zo super traag .. idd ook meer als 20 seconden wachten voordat de pagina word geladen

    Hoge ping

    ander ip gekregen .. ( al brengt dat geen problemen met zich mee tot nu toe )

    heb nog geen contact op genomen met de helpdesk .. maar ik zie dat het vrijwel niet eens helpt om er heen te bellen .

    ook Op de zandweerd .
     
  7. op speedtest.net is het niet te merken kwa snelheid

    [​IMG]

    de ping is nog steeds extreem hoog behalve via speedtest site die ik daar krijg.

    verder nog steeds

    Traceren van de route naar server.red-snow.org [84.244.189.237]
    via maximaal 30 hops:
    1 * * * Time-out bij opdracht.
    2 9 ms 15 ms 12 ms 10.206.0.1
    3 5 ms 7 ms 11 ms csw1-vlan201.hnglo1.ov.home.nl [213.51.138.1]
    4 8 ms 8 ms 7 ms zl-rc0001-cr101-ae5-0.core.as9143.net [213.51.15
    8.125]
    5 83 ms 84 ms 89 ms bb1-ae0-0.amsix-nikhef.home.nl [213.51.158.100]
    6 84 ms 84 ms 85 ms 10ge-3-3-0.br1.ams.we-dare.net [195.69.144.107]
    7 85 ms 87 ms 85 ms 10ge-7-1-0.cr2.ams.we-dare.net [84.244.188.4]
    8 84 ms 92 ms 88 ms server.red-snow.org [84.244.189.237]
    De trace is voltooid.

    er staat ook niks vermeld bij storing off onderhoud voor vandaag terwijl al zeker week aan de gang is.
     
  8. @Zer0K3wL: Is die chat serieus..? Je komt daar nogal.. jong.. over.

    Anyhow. Hier ook problemen, Zandweert Deventer. Pingen naar random buitenlandse websites resulteert in een packet loss van tussen de 15 en 40%. Online gamen (World of Warcraft) is zo goed als onmogelijk.

    Voorheen was ik @Home klant, daar had ik nooit dit soort problemen. Ze mogen het snel oplossen want dat Y-3Net is bij mij wel beschikbaar, en ziet er behoorlijk goed uit.
     
  9. Het probleem voor Deventer zit duidelijk bij de hop met IP 213.51.158.100. Gek genoeg zit deze verderop in de route (na zwolle) maar hebben alleen mensen uit omgeving Deventer hier last van.

    Ze zijn goed bezig om mensen snel naar het glas te helpen. Thuishelpservice kan alleen mensen helpen die zelf een probleem hebben, niet als ziggo een probleem heeft. Wel stom dat zij het probleem dan ook niet kunnen doorspelen, maar dat je daar als klant weer zelf actie voor moet zien te ondernemen. Is email sturen net zo zinvol als een formulier gebruiken op de website? Dat laatste heb ik 2 dagen geleden al gedaan...
     
  10. Helaas snap ik het nog niet goed met de route bepalen ofzo

    en het Hop gedoe .. iemand die mij dat even kort uitkan leggen zodat ik dat ook een beetje begrijp ?

    Trouwens volgens mij is het alleen de wijk zandweerd die problemen ondervind ofniet ? of woont iemand toevallig die uit Deventer komt niet op de zandweerd maar ergens anders en ondervind de zelfde problemen als ons ?



    even een Quote van iemand uit een ander topic ( Hoge ping op 1 server )



    Ook mijn Ip is veranderd na 94... nog meer mensen ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina