1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Heeft ziggo geen Abuse emailadres ?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zipper306, 17 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik probeerde zojuist een een email bericht te sturen naar abuse@ziggo.nl.
    Helaas dit kreeg ik terug.
    abuse@ziggo.nl zou niet bestaan.

    Harry
     
  2. Bedankt,

    Een email naar dit adres kreeg ik niet terug.
    Ik neem dus aan dat het an gekomen is.

    Harry
     

  3. Ik neem aan dat, is in het engels assume, en dat wordt in de states vertaald als "assume - that makes an ASS of U and ME". Oftewel, vergeet het maar.

    Altijd leuk ter lering en vermaak :cool:

    Gert.
     
  4. Ik heb ook via het Online contactformulier (https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier) een vraag gesteld aan Ziggo.
    En het komt dus niet aan. Krijg mooi bericht terug van Casema.
    "This is an automatically generated Delivery Status Notification.
    THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
    YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
    Delivery to the following recipients has been delayed.
    sw-service@ebsmail.casema.nl"

    Zullen wel flauw zijn van al die vragen. ASSUME
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina