1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

WAARDELOZE snelheid!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door twomassz, 17 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zie Saywhat nergens ontkennen dat jij technische problemen ervaart die niet bij Ziggo vandaan kunnen komen. Saywhat merkt alleen op, en terecht overigens, dat er tijdens de fusie technisch gezien niets is verandert. Je zit nog steeds op hetzelfde netwerk aangesloten. De fusie mag/kan hier dus niet van invloed op zijn.

    Over walgelijk gesproken... De laatste opmerking van jou raakt ook kant noch wal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2008
  2. eindelijk verbetring

    hallo, nadat vanochtend de service monteur was geweest, heb ik inderdaad een verbeterde snelheid, het was iets in de centraal antenne doos om zo maar te zeggen, hier zat de kabel los!!!

    er is nu een duidelijke verbetering, alleen hoop ik dat de verbinding niet meer steeds onderbroken wordt zoals in het verleden.
    er is hoop
    bijgaand een meting vanuit Heerhugowaard


    [​IMG]

    :applause:
     
  3. Nogal kortzichtig antwoord, je hebt duidelijk geen idee hoe het werkelijk zit, vandaar dat je een antwoord als dit zegt.

    EDIT:

    natuurlijk snap jij dat niet... tja wat moet ik hier op zeggen

    de monteurs die kletsen maar wat uit hun nek natuurlijk. Nee absoluut niet, maar kan wel verkeerd worden begrepen.

    MK was hier in ieder geval eerlijk in en vertelde de klanten [mij ook dus] dat het technisch gezien nog niet helemaal klaar was [docsis] om die beloofde snelheid te halen [upload van 3 Mbit] Klopt, dat geld nog steeds voor een deel van het netwerk, juist omdat het netwerk niet is veranderd.

    maar de 2,3Mbit haalde ik altijd en mijn download was altijd tiptop in orde. [snelheid] Top houden zo :wink:

    maar blijf gerust wegkijken en ontkennen hoor. Ik heb niks ontkent, en alleen beweerd dat je op hetzelfde netwerk zit als voor de fusie.

    en vooral in eerste plaats Ziggo blijven verdedigen ipv mensen en de bekende problemen eens serieus te nemen. [te onderkennen] Ik verdedig niks, ik ben medewerker, dat klopt, maar als er een klant onrecht wordt aangedaan zal ik dat niet ontkennen.

    want dat is nu ook weer enkel en alleen het zinnetje waar je op reageert.

    te walgelijk voor woorden.

    Afijn je hebt je gal kunnen spuwen, als je nu gewoon je gegevens doorgeeft kan ik kijken of ik iets kan betekenen voor de problemen die bij je spelen... En zo hopelijk bewijzen dat ik wel degelijk het beste met de klant voor heb!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2008
  4. Heerhugowaard iden dito

    het is hier in Heerhgowaard niet veel anders, sinds eind juni is het hommeles.
    de snelheden halveerden, de news server stort is of valt uit, de dns server is weer eens onbereikbaar,
    echt balen, en we kijken uit naar een andere provider via adsl of zoiets
    even een meting van 17.00 uur
    dit betreft een 18mb powerabbo.
    De monteur is gisteren geweest, nieuwe cai doos aan de muur gezet, maakt ook niets uit


    [​IMG]:giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina