1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

WAARDELOZE snelheid!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door twomassz, 17 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ze 10.000 klanten hebben is dat maar 10Mbit/sec per klant....
     
  2. beter is het om niet te speculeren over zaken waar je niets vanaf weet, news loopt altijd op fullspeed en pings zijn goed. dat de ziggo newsserver niks voorsteld (zeer rotte retentie etc) kan ik ook niks aan veranderen..
    daarom heb ik een paid abbo, maar dan moet mn verbinding wel in orde zijn, laatste tijd is eht gewoon rot!
     
  3. Beetje rare opmerking dit, want hoe weet jij dat de newsserver van wie dan ook zijn snelheid wel haalt als je verbinding niet goed is?

    precies, weet je dan niet...

    Cees heeft gewoon gelijk...
     
  4. jullie speculeren teveel..

    1. mn verbinding is eerder wel oke geweest (hele tijd terug overigens).
    2. heb ik hier nog een dsl lijn liggen..
    3. ALTIJD een goeie (full) speed toegang.

    of moet ik met nog meer argumenten komen? bovendien test ik mijn bevindingen voordat ik uitspraken doe. Het gaat hier er gewoon om dat de snelheid van mn 20mbit abbo waardeloos is. 70 euro is pure afzetterij voor een product wat al tijden niet naar behoren werkt en waar na 40 meldingen niks aan gebeurd! Dit forum is voor het sharen van ervaringen, right? Dit doe ik dan ook
     
  5. tja dat je zelf overtuigd bent geeft je niet het recht een toon aan te slaan die denigrerend is als iemand je probeerd te helpen. (Cees in dit geval)

    Speculeren kan ik het niet noemen, knappe feiten heb je overigens ook nog niet neergelegd.

    1. mn verbinding is eerder wel oke geweest (hele tijd terug overigens). Kompleet niks zeggend, ondanks ik je gevoel bij deze wel begrijp.

    2. heb ik hier nog een dsl lijn liggen.. Welke snelheid haal je dan???

    3. ALTIJD een goeie (full) speed toegang. Welke snelheid haal je dan???


    Als je echt feiten wilt laten zien die je allang zal hebben gezien je eigen woorden, kom dan maar op met alle speedtesten en dergelijke van de afgelopen periode. Screenshots snelheden enzovoorts. Dan leg je feiten neer, nu zegt het nog helaas niks...

    Nog even puur uit interesse: Waarom heb je dan een ADSL verbinding er nog naast?
     
  6. Deze was simpelweg nog niet opgezegd (gaat er binnenkort af) , wel fijn om het snelheidsverlies mee op te vangen, met news bijv..

    waar het omgaat.. iedereen draagt mogelijk oorzaken voor, maar het probleem is al meerdere malen onderkend door ziggo (td, monteurs etc)..
    alleen komt er maar geen oplossing voor het probleem, en dat is waar ik me enorm aan erger..
     
  7. Wat is je snelheid met speedtest.net? Deze heb ik nog niet voorbij zien komen ondanks verzoeken hiertoe.
     
  8. Hallo Copymaster,

    Wat heb jij voor snelheid voor alles in 1 extra in Zuidhorn?

    Ik heb net deze test gedaan en dit zijn mijn snelheden:evil:

    [​IMG]

    En klagen bij Ziggo heb ik wel gedaan maar ze beloven alles en doen niets.

    Mvgr Paul
     
  9. Zoals verzocht. Geen reden tot klagen.

    [​IMG]
     
  10. Ja klopt dit zou ik ook moeten hebben maar helaas pindakaas.
    Ik heb geen idee meer wat ik moet doen hieraan.
    Melden bij Ziggo heeft geen zin want ik krijg toch geen normaal antwoord.
    De ene keer is het een storing , de andere keer wordt ik teruggebeld zelf op mijn mobiel ect maar helaas niets van dit alles.

    Mvgr Paul
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina