1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

WAARDELOZE snelheid!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door twomassz, 17 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat zeggen die gasten van de helpdesk ook totdat een
    paar uur later een melding komt op de Ziggo site :sad:
    Ze hebben totaal geen overzicht wat er aan de hand is
    met hun netwerk en de klanten maar aan het lijntje
    houden dat alles goed is :no:
     
  2. Tijdje geleden had ik ook een lage snelheid en dacht toen in eerste instantie ook dat het aan Ziggo lag.
    Ik heb toen voor de zekerheid de pc opgestart in veilige modus met internet ondersteuning en toen opnieuw een Speedtest uitgevoerd. Toen bleek ik wel op volle snelheid te kunnen downloaden.
    Er was dus wat anders aan de hand. In eerste instantie dacht ik aan Spyware maar na scannen bleek ik die niet te hebben.
    Uiteindelijk kwam ik er achter dat het mijn virusscanner was die de boel liep te stagneren. Heb nu een andere virusscanner geïnstalleerd die geen problemen geeft. Dus ik zou zeggen probeer eerst eens in veilige modus te testen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2008
  3. Dat kan best maar 90% ligt het aan Ziggo :wink:
     
  4. Welke virusscanner was dat dan?:?:
     
  5. Wat Artwide had, heb ik ook eens gehad met een vrusscanner. (PC Cillin)
    Internet heel traag. Bleek aan een update te liggen die goed niet werkte met mijn versie van PC Cillin.
    Na heel lang zoeken kwam ik er pas achter. Sommige virusscanners grijpen erg diep in, in je systeem. Zone-Alarm is ook zo'n geval, die is haast niet in z'n geheel te verwijderen.
    Dus je zou zeker eens kunnen proberen wat ie doet, als je je virusscanner (tijdelijk) uitschakeld.
     
  6. Vision, ik heb je nog geen positief woord op dit forum horen zeggen. Als je echt niets goeds over Ziggo te melden hebt mag je best gewoon opzeggen hoor. :) Op dit forum proberen we mensen te helpen in plaats van alleen maar te schelden :)
     

  7. Ik kan het opzeggen dat is waar maar 6 maanden geleden had ik een goed produkt onder Casema en er zou niets veranderen als het naar Ziggo
    zou verhuizen maar helaas er zijn sinds die tijd alleen maar problemen.
     
  8. LOLLOLLOL

    Bij snelheidsproblemen ligt het juist 90% van de tijd aan de klant.
     
  9. En dat terwijl er juist voor Casema klanten niets veranderd is, zowel technisch als administratief...
     
  10. zo kan het ook


    Beste abonnee, :-P



    Om de stabiliteit en kwaliteit van het Casema-netwerk verder te verhogen, vinden er op dit moment werkzaamheden plaats in het netwerk. Deze werkzaamheden worden gefaseerd uitgevoerd om de overlast tot een minimum te beperken.


    In uw omgeving zullen werkzaamheden plaatsvinden op de volgende data:


    Op woensdag 29 juni 2005 (de nacht van dinsdag op woensdag) tussen 01.00 en 07.00 uur.

    Als gevolg van deze werkzaamheden kunt u voor ongeveer 1 uur geen gebruik maken van Internet.


    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    M. ten Oever
    Manager Klantenservice
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina