1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Discovery om de 30 seconden

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door tm030614, 17 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mee eens !

    Zo'n 2 jaar geleden kon je nog een speciale storingslijn bellen (niet van Home zelf), je probleem werd zo snel mogelijk opgelost ..... zelfs in het weekend.

    Nu het Ziggo is is het helemaal een drama, zodra je iemand aan de lijn hebt en deze hoort spreken weet je eigenlijk al voldoende en kun je het beste direct weer neerleggen.................

    Anoniem lost daarintegen de storingen (als hij ze leest) wel op, en is dan ook iemand die zijn werk leuk vindt.
     
  2. En zie, de problemen op NGC Wild, E! Entertainment en Zone Reality zijn nu ook verholpen, ook de DVB subs zijn weer aanwezig op Boomerang.


    Bedankt ziggo:wink:
     
  3. Niet te vergeten het inmiddels kleine legertje andere Ziggo medewerkers die zich hier ook inzetten.

    Wat mij verdrietig stemt is dat deze mensen het wel klaarspelen om een aantal zaken op te lossen waar de Helpdesk niet in lijkt te slagen. Zij beschikken immers over dezelfde ingangen/middelen als de Helpdesk. Imho zit het verschil hem in "bulk processing" en "persoonlijke aandacht".

    Alhoewel de HD is ingericht op probleem oplossing en informatie verstrekking krijg ik in de praktijk een beeld van "telefoontjes en emails wegwerken" waarbij statistisch wordt "afgerekend" op oplossings percentage. Uitvallers van dit proces melden zich op de fora en bezorgen Ziggo daarmee een negatief beeld. Wat ik dus mis is nazorg, welke zou moeten worden ingebakken in het proces. Dus niet afwachten tot mensen zich melden maar actief navragen of mensen zich ook daadwerkelijk geholpen voelen en daar dan ook op inspelen.

    Als MGV hebben wij dit al eerder aangekaart en zou dit aspect na de fusie worden opgepakt. Inzet van webcare was daar o.a. een gevolg van. De "hausse" aan klachten maakt m.i. het Ziggo onmogelijk om de extra benodigde capaciteit hiervoor volledig vrij te maken. Deze vinden we nu dus terug doordat medewerkers hun vrije tijd opofferen.
     
  4. graag zou ik willen weten op welke frequenties deze zenders zitten
    als er een vast patroon is waarin er problemen ontstaan zou dit wel een een zender in de ether kunnen wezen die om de zoveel tijd een puls verstuurt
    ik bedoel bijvoorbeeld p2000 of semafonie
    deze zit rond de 169,650 en 169,750









     
  5. E! en Zone Reality zitten (voor Twigger) op 674.75. NGC Wild zit op 380.00

    Lijkt dus niet gerelateerd. Ook Digitenne zit hier in Limburg niet in de buurt.
     
  6. hoezo zitten die bij mij op 674.75 en 380.00?. alsof dat alleen bij mij het geval is en het probleem is toch al opgelost dus ik begrijp je opmerkingen niet:roll:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2008
  7. Voor zover bij ons (ziggo) bekend zijn deze problemen opgelost.

    Indien iemand deze problemen(freezes om ca 30 seconden) nog wel waarneemt dan graag even vermelden welke zender(s) en in welke regio.

    Alvast bedankt.
     
  8. Na de frequentie wissel van afgelopen maandag door Ziggo lijken de problemen met deze zenders opgelost. Deze storingen waren er al in augustus toen ik van de Samsungdecoder over stapte op de Humax Na de laatste update, van de Humax, waren de storingen weg, om na een kleine 2 weken plotseling weer terug te keren. Hopelijk blijven ze nu weg.
     
  9. Sorry, reageerde op de quote van jou door Piotje gisteren waardoor ik ervan uit ging dat je problemen nog actueel waren. Omdat hij benieuwd was naar de frequenties, heb ik ze even opgezocht voor jouw regio.
     
  10. Ok opgelost:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina