1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Discovery om de 30 seconden

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door tm030614, 17 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De hik op de Discovery's lijkt hier verholpen te zijn.
    Maar er zijn nog steds twee transponders verdwenen, te weten '9' (284MHz, Sport1 Extra transponder) en 22 (252MHz, E!, TV Limburg, HumorTV, Radio1, Radio2 etc)

    Zouden ze dat nog ooit terug kunnen toveren ???

    edit: 284 is nu 642.75 :sleep:
    edit2: 252 is nu 674.75 :frons:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2008
  2. Op France 2 zijn deze hiks er al veel langer. Misschien dat anoniem ook hier even naar wil kijken ? dank ! Postcode 7557
     
  3. Hier zijn de problemen dus nog steeds aanwezig, behalve op de ' gewone' Discovery.
     
  4. Lijkt opgelost hier in Zwolle.
     
  5. De problemen zij hier nog aanwezig op E! Entertainment, Zone Reality en NGC Wild. elke 20 seconden een freeze dus.

    Waarom wordt het op deze zenders niet opgelost? is gewoon niet naar te kijken. Dat hadden ze gelijk kunnen oplossen samen met discovery kanalen.(zelfde storing)
    Het is bekend bij ziggo want de genoemde zenders zijn hier ook al eerder genoemd.

    Anoniem, wordt dit nog opgelost of hoe zit dat? en ook het o.t probleem op Boomerang is nog niet opgelost(geen DVB subs meer), ik heb hier al een topic over gestart maar wordt blijkbaar niet gelezen.
    Je mag ook reageren als er nog geen oplossing voor is, dan weten we tenminste dat eraan gewerkt wordt!

    Alvast bedankt!
     
  6. Volgens de hoofdpagina van dit forum zit Anoniem nu te relaxen in z'n herfstvakantie...

    Gert.

     
  7. Ik heb naar de helpdesk gebeld, maar daar kom je ook niet verder.

    Vragen als "zit de kabel erin" , "reset van de decoder" enz enz, maar dan houd het weer op.................

    Ik vraag me echt af of de ZIGGO medewerkers zelf wel een digitale decoder hebben !

    Tis triest, maar onze enige hoop is Annoniem
     
  8. daarom bel ik dus al jaren geen helpdesk meer! Ik erger me liever hier dan aan de telefoon, hier krijg je tenminste niet zo snel van die domme opmerkingen/vragen.

    Er zijn toch meer ziggo medewerkers die dit forum bezoeken, of hebben ze allemaal herfstvakantie?

    Is toch te gek voor woorden als anoniem onze enige hoop zou zijn, dan zou je dus nooit geholpen worden als dit soort forums er niet waren.
     
  9. Zoals inmiddels bekend zou moeten zijn is dit forum geen officieel Ziggo orgaan, de weg om storingen aan te melden is toch echt via de helpdesk.
    Als je een reden hebt om niet de helpdesk te willen bellen neem je dus risico dat je storing niet opvalt, cq op wordt gepakt...
     
  10. Ik heb daar een hele goede reden voor, dus dat risico neem ik wel. Het duurt mischien soms lang voordat een probleem verholpen wordt maar altijd beter dan de helpdesk bellen want daar wordt je van het kasje naar de muur gestuurd en bijna allemaal onervaren mensen zitten daar, dat is wel bewezen. De helpdesk heeft me heel wat geld gekost en nooit iets opgeleverd.

    Kijk maar 's wat de helpdesk tegen rencl zei:roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina