1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Oud-KPN tel. nummer behouden ?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door mvveelen, 16 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dus je hebt een CAM over ;) ;) ;) ?

    Ik heb op het forum van cardwriter gelezen dat HDTV inderdaad gewoon werkt mits je TV een ingebouwde HDTV tuner heeft en dat heeft de 40W4000 voor zover ik weet wel :)
     
  2. Niet te snel oordelen :wink:

    Voor zover ik weet is het volgende van toepassing (correct me if i'm wrong please):

    Een telefoonnummer blijft altijd eigendom van de originele eigenaar. Een klant word nooit eigenaar van een telefoonnummer, maar krijgt een nummer in bruikleen. Een telefoonnummer is niet van jou, maar je hebt het in bruikleen van je provider. Zolang je betaald heb je min of meer recht op dat nummer.

    Echter als je overgaat van bv KPN naar Telfort blijft voor zover ik weet KPN nog steeds eigenaar van de betreffende nummer. Telfort heeft het nummer in bruikleen van KPN, en jij hebt het nummer in bruikleen van Telfort. En volgens mij gaat het nummer bij niet overnemen (of dus fout gaat) geheel terug naar KPN wat zou inhouden dat ook Telfort je het nummer niet meer kan teruggeven.
     
  3. En het vervelende is:

    Als jouw nummer door Telfort terug is gegeven aan KPN (meestal een week of twee na het einde van het abonnement), zul je het alleen nog bij KPN weer aan kunnen laten sluiten. Porteren op een niet-actief nummer is namelijk niet mogelijk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina