1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email werkt(e) niet meer maar nu weer wel (Wanadoo/Orange/Online ->Ziggo)

Discussie in 'Internet - Email' gestart door GobbledyGook, 16 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeer bijzonder ... opzich zou het voor iedereen toch vrijwel probleemloos moeten gaan zolang je de door Ziggo aangeleverde DNS servers gebruikt. (Anders moet je eerst je instellingen omzetten naar pop.ziggo.nl etc voordat het weer werkt ... )

    P.M. evt je loginnaam, dan kan ik misschien wel zien of er iets aparts is met het account. Op dit moment staat de teller van niet succesvol gemigreerde accounts op exact -0- en is iedereen die over moet over ...

    bye,
    Chris
     
  2. Met behulp van Chris is het probleem nu bij mij opgelost. De username die ik altijd gebruikt heb was blijkbaar niet degene die als "hoofdadres" geregistreerd stond. In mijn specifieke geval is <voornaam>.<achternaam>@wanadoo.nl volledig verdwenen. <beginletter>_<achternaam>@orange.nl (voor mij totaal onbekend tot nu toe) is omgezet naar <beginletter>_<achternaam>@ziggo.nl. grapig genoeg werkt dit e-mail adres met het wachtwoord dat ik altijd gebruikte met voornaam.achternaam@wanadoo.nl, dus ergens zat er hoe dan ook een link.

    In ieder geval Chris, hartelijk bedankt voor de hulp!
     
  3. Graag gedaan .....

    Ik gok dat je de naam altijd al gehad hebt (zonder dat je het wist), en dat er tevens een 'alias' op de box stond. Bij Online kon je ook poppen met een alias die aan een mailbox hing.

    mvg,
    Chris
     
  4. Ik zal het even doorpm'en ;). Ik weet in ieder geval zeker dat de gebruikersnaam die ik gebruik het hoofdaccount is, dus daar zal het niet aan liggen. We wachten het af :).
     
  5. Goed, na dik een half uur in de wachtrij en een half uur met een medewerker gesproken te hebben - zijn we er eindelijk uit. Het bleek dat er op mijn adres 2 klantnummers geregistreerd staan. 1 met een gebruikersnaam waar ik nooit van gehoord heb; een spookaccount dus. En daarnaast natuurlijk het klantnummer met het emailadres wat problemen heeft. Nu blijkt dat bij de migratie maar 1 klantnummer is overgezet, en de ander is blijven liggen. 3x raden welke is overgezet... precies, die waarvan ik niet van het bestaan af wist. Het gaat nu gelukkig allemaal in orde gemaakt worden, alleen moest ik wel rekening houden met ca. een week verwerkingstijd...
     
  6. Migratie Online naar Ziggo

    Migratie van Wanadoo/Orange/Online naar Ziggo is alleen gelukt met mijn hoofdaccount. Mijn 3 secundaire accounts zijn al 4 weken niet meer te benaderen. Diverse medewerkers aan de lijn gehad. Ziggo verwijst naar Online, Online naar Ziggo. Vandaag gehoord dat ik door de overstap naar Z1 Plus (alles in 1 factuur, geadviseerd door Ziggo-medewerker, goedkoper en overzichtelijker, met behoud van bestaande e-mailadressen) mijn secundaire adressen kwijt zou zijn??? Ze bestaan nog wel, want je krijgt geen foutmelding als je een mail stuurt.
    Iemand met dezelfde ervaring, maar vooral een oplossing?




     
  7. Jep. Bij ons is het iets anders; paar jaar geleden zijn we in de wanadoo tijd overgestapt naar een ander pakket, met ander modem, etc. Hierbij was blijkbaar een nieuw gebruikersaccount aangemaakt, welke wij nooit gebruikt hadden. Het gebruikersaccount wat we voor die tijd, en tot ziggo gebruikten is bij de migratie niet omgezet. Dat andere account wel, maargoed, daar hebben we weinig aan aangezien alle mail op dat oude account binnen komt. We hebben inmiddels al zo'n 8 maal gebeld - de ene medewerker snapt het wel, maar moet het weer doorsturen naar een andere afdeling; de andere medewerker snapt het niet en verwijst ons door naar online of beweert dat het account niet bestaat. Het schiet niet op in ieder geval...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina