1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email werkt(e) niet meer maar nu weer wel (Wanadoo/Orange/Online ->Ziggo)

Discussie in 'Internet - Email' gestart door GobbledyGook, 16 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Graag gedaan. Overigens, de tekst van de e-mail die ze ex-Orangeklanten sturen is:

    Op dat speciale telefoonnummer in Den Haag kunnen ze je misschien helpen.
     
  2. Hi!

    Ben je toevallig overgestapt naar een Ziggo bundel?

    Bye,
    Raymond.
     
  3. hallo ik heb een all-inn pakket bij ziggo genomen voor 39,95 euro
     
  4. Hi!

    Dan snap ik je probleem.

    Als je overgestapt bent naar Ziggo -vervallen- al je Orange adressen. Dus dat die niet meer werken, dat kan dan prima kloppen....

    Ziggo levert geen Orange ofzo, alleen Ziggo.

    Als je me een private message stuurt kan ik kijken of we je oude adressen nog kunnen overhalen.

    Bye,
    Raymond.
     

  5. ok dat is een goed vanuit me outlook express bedoel je?
     
  6. Wanadoo cable naar ziggo: waar is m'n mail

    Hey,

    In afwachting van een antwoord van de help desk van Ziggo het volgende: ik kan mijn mail niet meer ophalen. Ik gebruikte hiervoor altijd webmail. Ik heb een brief ontvangen van Ziggo dat mijn orange mail adres - wat ik niet heb, ik heb nog altijd een wanadoo.nl adres - naar ziggo verhuist zou worden, dat ik niets meer kon wijzigen en dat ik een e-mail zou ontvangen als alles voorbij was.

    Nou gebruik ik dit e-mail adres nooit. Ik log alleen (ongeveer) eens in de maand in om alle spam weg te halen (paar honderd spam berichten per dag, terwijl ik het adres nog nooit ergens voor gebruikt heb... hoezo, "Wanadoo/Orange gaat zorgvuldig met uw gegevens om" ;-) ).

    Anyhoo... nu probeer ik in te loggen op mijn webmail (inmiddels veranderd van Wanadoo, naar Orange en daarna naar "Online"), maar daar werkt het niet meer. Daarna geprobeerd in te loggen op WebMail van Ziggo, maar daar kennen ze me niet. En als ik voor de "wachtwoord wijzigen" optie ga, zeggen ze dat m'n gegevns niet kloppen.

    Ik heb inmiddels alles wel geprobeert: username@wanadoo.nl, username@ziggo.nl, username@online.nl, username@orange.nl,zelfs username@casema.nl,maar steeds zegt ie dat ik de gegevens verkeerd heb ingevuld.

    Toch wil ik graag wel weer inloggen, zodat ik het beloofde mailtje van Ziggo terug kan vinden. Ik wacht hier op omdat het schijnt dat je beter pas nĂ¡ de omzetting over kan stappen op een alles-in-1 abo (ik heb nu TV Z1 + digi, Internet Z2, telefonie Z1).

    Dus waar is mijn e-mail naartoe? (Ik kan overigens wel inloggen op "MijnZiggo", omdat ik me daar met een heel ander e-mail adres heb aangemeld, maar vanaf daar kom ik niet bijster veel verder...).
     
  7. Datzelfde probleem hebben wij hier ook. Gistermiddag konden we van het ene op het andere moment niet meer inloggen via outlook. Ook webmail werkt niet meer. Dit dan met de wanadoo instellingen die we al jaren gebruiken. Never change a running system, right?

    Nu dan toch maar alles veranderd naar de ziggo instellingen. POP, SMTP, gebruikersnaam@ziggo.nl - helaas, login/pass worden niet geaccepteerd. Niet met gebruikersnaam@wanadoo.nl en niet met wanadoogebruikersnaam@ziggo.nl. Gebeld naar het 070 nummer, waar mij verteld werd dat ik het beste outlook een uur lang af kon sluiten en het daarna opnieuw moest proberen... haha, tuurlijk. Toen ik aangaf dat ik dat toch wel het slechtste afpoeiersmoesje van het jaar vond werd er toch maar eea naar ziggo zelf doorgemaild (blijkbaar was het dus outsourced aan een callcenter) die vervolgens contact met mij zullen gaan opnemen (dat heb ik vaker gehoord...) en voor de zekerheid gelijk een nummer met doorkiesnummers e.d. doorgekregen (goh, zou mevrouw misschien al weten dat de kans klein is dat ik teruggebeld wordt?). To be continued...

    (overigens staat de router op DHCP en heeft hij de goede DNS servers erin staan (212.54.35.25 & 212.54.40.25))
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2008
  8. Je bent niet de enige met dit probleem.Het lijkt erop dat de migratie van de wanadoo emailadressen niet helemaal gegaan is zoals het moest... zie ook mij quote uit het andere topic:

     
  9. even dat andere topic doorgelezen, en voor de zekerheid dan nog maar even een email client er bij gepakt, maar ook die kan niet inloggen.

    Ach, ik ben in ieder geval niet alleen :wink:
     
  10. Topic verplaatst
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina