1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email werkt(e) niet meer maar nu weer wel (Wanadoo/Orange/Online ->Ziggo)

Discussie in 'Internet - Email' gestart door GobbledyGook, 16 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo

    ik zal ff kijken wat mijn ip-adres enzo is
     
  2. ip-adres

    het ip-adres is 94.210.181.128
     
  3. ik kan trouwens wel verzenden maar niet ontv en als afz staat er gewoon nog steeds mijn orange emailadres wat ik altijd gebruikte
     
  4. En de adressen van je DNS-servers?
     



  5. oh sorry doe moet ik ff zoeken mom
     
  6. dns servers: 212.54.35.25
    212.54.40.25
     
  7. Dat zijn de goeie. Dan kan je denk ik het best proberen uit te vinden of jouw Orange adres als 'Free' te boek staat. Ik heb al eerder berichten voorbij zien komen over problemen daarmee (d.w.z. dat de abonnee van mening was dat het een 'gewoon' adres was terwijl Orange beweerde dat het 'Free' was). Zie http://www.ziggo.nl/orange/welkom voor meer info.
     
  8. ja hoe kom ik daar achter zelfs op de webmail van orange kan ik me niet meer inloggen zelfs dat heeft voorheen prima gewerkt. maar dit probleem is ontstaan 2 okt en opeens kon ik geen emails meer ontv. ik moet de email instellingen weten die moeten volgens ziggo aangepast worden maarja als ik geen mail kan ontv luk het me dus niet. dat is het enige wat ik graag wilde weten.
     
  9. De instellingen staan beschreven in de PDF's die je kunt vinden op de pagina die ik hierboven heb genoemd. Als het daarmee niet lukt en je ook niet meer bij Orange webmail kunt, dan is er volgens mij iets anders aan de hand (mislukte migratie o.i.d.) en daar kunnen we hier op het forum weinig aan doen. Zul je toch de helpdesk moeten bellen, vrees ik.
     
  10. zelfs daar heb ik al gekeken en geprobeerd maar helaas dus ik denk idd day het dan aan de migratie zal liggen en ik hier voor toch weer bij de tech.afd moet zijn van ziggo wat trouwens bijna niet lukt na vele telefoontjes en formulieren te hebben ingevuld, het was beter geweest dat ze het via een brief hadden gestuurd. maar wil je toch vriendelijk bedanken voor al je moeite.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina