1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

1 week al zonder telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door nelia, 16 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen telefoon
    Ook ik zit nu al 1 week zonder telefoon en ben op een niet al te nette manier geholpen door een ziggo monteur aan huis.
    Die kwam vorige week vrijdag binnen ging aan het doormeten en plaatste een nieuw modem.
    Daarna vertrok hij met de mededeling dat na 1 uur mijn telefoon zou werken.

    Ik ben rolstoelgebonden en afhankelijk van telefoon.
    Nu 1 week verder vele telefoontjes verder en 3 klachten brieven verder heb ik nog steeds geen telefoon. En op de klachtmails word niet eens gereageert.
    Gaf mij Home maar had ik nooit problemen en nu is het steeds ja ik snap dat het erg lastig is maar ze zijn er mee bezig bla bla bla

    Ook heb ik kassa al een mail geschreven.
    Maar ik denk dat alles vergeefse moeite is wat we ook doen.
     
  2. Als je wat technische informatie geeft kunnen we je misschien helpen. Wat in dit geval erg bealngrijk is, welke lampjes er branden op je modem.

    Heb je je toestel en bekabeling al vervangen? Veel problemen worden hiermee verholpen. :)
     
  3. Hier heb ik mijn twijfels bij. Indien het altijd goed heeft gewerkt voor de overgang naar Ziggo, zou dat niets moeten uitmaken. Verder mag je aannemen dat een monteur deze zaken checkt voordat hij de deur achter zich dicht trekt.
     
  4. wat gegevens

    Alle lampjes van het modem branden behalve de standby en tel 2
    Verder knippert af en toe de link knop
    Kabels zijn al vervangen zelfs toestel maar alles nog zonder resultaat.
    Ik ben gewoon ten einde raad.
    Heb RADAR ook al aangeschreven want die vraagt op het moment om zoveel mogelijk klachten van ziggo te melden
     
  5. Hmmm.... weet je wat? Stuur me je postcode / huisnummer / naam in een PM dan kijk ik morgen even, dan werk ik weer :)
     
  6. Wat is een PM
    Ik ben hier voor het eerst en weet nog niet hoe alles werkt
    Sorry hoor
     
  7. PM of PB is een prive/persoonlijk bericht wat je via het forum kunt sturen.
    Klik daarvoor op de naam van degene aan wie je het wilt sturen (links bij zijn/haar bericht) en kies dan uit het menu wat verschijnt "stuur een privebericht naar ....".
     
  8. Radar

    Radar is weer vollop klachten aan het verzamelen over ziggo.
    Dus voor degenen die dit nog niet gedaan hebben die kunnen dit alsnog op de site van radar doen.
    Is maar even een tip
     
  9. Vanmiddag telefoon van ZIGGO gehad.
    Ik moet er op rekenen dat ik nog zeker 1 week zonder telefoon zit.
    Hij betreurde het ten zeerste dat de monteur mij zo behandeld had en dit word nader uitgezocht.
    Degene die de mail als eerste kreeg viel bijna van haar stoel vanwege de afhandeling van de monteur en heeft de mail toen verder door gestuurd.

    Vandaar ook het telefoontje.
    Helaas blijkt het een moeilijk probleem te zijn wat niet 1-2-3 op te lossen is.
    Maar men zou er alles aan doen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
    Dus voorlopig blijf ik zonder telefoon zitten helaas.
     
  10. Je hebt in ieder geval een reactie van Ziggo gehad.
    Sterkte ermee.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina