1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe kom ik aan de inloggegevens voor Mijn Ziggo?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Heisa, 16 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb van alles geprobeerd. Mailtjes, telefoontjes etc naar Ziggo maar ik krijg geen respons. Dat betekent dus dat ik niet op mijn Ziggo en niet in mijn email gegevens kan komen. Help! Wie weet een (snelle) manier om aan de benodigde gegevens te komen of dat Ziggo misschien mijn account verwijderd zodat ik een nieuwe registratie kan doen? Ik kan nu namelijk ook geen nieuw @Ziggo.nl mailadres aanmaken omdat ik er simpelweg niet bij kan!! Bedankt alvast voor alle reacties en hulp.:confused:
     
  2. mijn ziggo

    Ik zou ook wel eens willen weten hoe ik nu bij mijn gegevens kan komen, nadat ik met een medewerker minstens een halfuur (per telefoon) bezig ben geweest bij mijn gegevens te komen (het lukte niet met mijn oude inlog en wachtwoord die volgens de computer al door een ander in gebruik waren??????) kon ik wel bij mijn gegevens komen. Echter nu wil ik weer even bij mijn gegevens en gaat het weer niet, en klantenservice of contact is in het geheel niet mogelijk. Ziggo zou zijn naam moeten veranderen ""Sicko"" want dat is het, ze maken er een rotzooi van, ik heb nu heimwee naar multikabel, dat de laatste jaren van haar bestaan uitstekend werkte. Wat doet de gebruikers vereniging eigenlijk om SICKO weer op de rails te zetten. Het valt me altijd op dat één deel van zo'n soort bedrijf (zoals Nutsbedrijven) altijd wel werkt, en dat is de rekening presenteren en innen!!!!!!(maar inkijken van de rekening mag niet).
     
  3. Stuur mij even jullie postcode + huisnummer + naam, dan zorg ik dat er een brief jullie kant uit komt met de gebruikersnaam.

    Ik kan een verzoek indienen voor het versturen van een brief en dan krijgen jullie hem binnen 2 weken.
     
  4. mijn sicko

    Dit is niet persoonlijk bedoeld en begrijp dat de mensen van de Sicko gebruikers vereniging, hun stinkende best doen. Maar het is toch van de zotte dat je een verzoek moet indienen, wie denken ze wel dat ze zijn daar bij Sicko, wat een arrogantie, ze hebben maar te zorgen dat hun product goed werkt, de rekening innen gaat altijd goed. Kijk, ik begrijp best dat er af en toe iets gerepareed en/of verbeterd moet worden, maar nu verslechterd alles alleen maar sinds de overname. Ik kon na het onderhoud met klantenservice(tel) goed bij mijn gegevens, maar nu plotseling niet meer.
     
  5. eh... je zit op het verkeerde forum, zo heten wij niet...

    Misschien omdat er gewoon een algemene storing is waardoor momenteel niemand kan inloggen op mijn.ziggo ??
    Zie de storingenpagina van Ziggo en nog een paar topics op dit forum.

    Denk dat je eerst even moet wachten tot dit deel van de site weer werkt en dan nog eens proberen of het met je inloggegevens lukt.
     
  6. Hallo Cees,
    uiteraard kan ik niet voor anderen praten maar het inlogprobleem bij mij bestaat al enkele weken. Evengoed bedankt voor je reaktie.
     
  7. Je pm ontvangen en bedankt daarvoor.
     
  8. ellende

    Donderdag 9-10-2008,aangevraagt HDMI pakket en het Voetbal live pakket.Het is nu donderdag 16-10-2008.Gisteravond nog 3/4 uur gebeld met diverse medewekers van Ziggo.De een stuurde me van de naar de ander.Het was hun taak niet moest dan steeds een ander hebben.Maar nummer die zou het weten absoluut ende telefoon gaat over en dan krijg je te horen.Probeer het later nogeens,wij hebben het nu te druk.tuut-tuut-tuut-Allemaal zijn zze even vriendelijk maar je ziet er geen kl..... mee op.:giveup:
     
  9. Probeer niet off-topic te gaan, dit onderwerp gaat over inloggen op mijn-ziggo. Open even een nieuw onderwerp in het ziggo-algemeen forumdeel als je hierover iets kwijt wilt.
     
  10. Voorheen Wanadoo/Orange/Online. Gisteren de mail ontvangen voor omzetten naar Ziggo. Geen probleem met de mail.
    Nu had ik enkele weken geleden al een poging gedaan in te loggen op MijnZiggo, maar dat zonder succes. Ik dacht wel even te wachten totdat alles was omgezet.
    Gisteren een poging gedaan in te loggen met eerste deel van mijn emailadres en het wachtwoord waarmee ik ook de mail ophaal. (ziggo-webmail kan ik gewoon benaderen)
    Het wil niet lukken om in te loggen. Dan zou ik natuurlijk een poging kunnen wagen om mijn wachtwoord te veranderen, maar daarvoor heb ik mijn ziggo-klantnummer nodig. Nu heb ik geen idee wat dit is. Het oude Casema-klantnummer werkt in ieder geval niet.
    Moet ik nu daadwerkelijk gaan bellen met de MijnZiggo klantenservice. Het kan toch allemaal zoveel eenvoudiger. Zorg dat iedere Ziggo-klant bij overstap of nieuw een brief of mail krijgt met daarin simpelweg zijn inloggevens. Deze blijken namelijk af te wijken van de inloggegevens die je voor de mail gebruikt. (in mijn geval in ieder geval)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina