1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet+Telefonie overgenomen van iemand anders

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door daniel.a, 15 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi!

    Al jarenlang ben ik een tevreden klant van @Home. Een maand geleden is mijn kabelmodem van mijn @Home internet+telefonie verbinding stukgegaan (power-LED knipperde). Klantenservice van Ziggo gebeld en 5 werkdagen later had ik netjes een nieuwe.

    Echter, ik sluit de nieuwe aan (Scientific Atlanta EPC2203-NS) en het apparaat probeert te verbinden. Dit lukt wel, maar ik heb nu een andere (langzamere) internetverbinding en mijn telefoonnummer is gewijzigd!!
    Ik woon zelf in Enschede dus ik heb normaal een telefoonnummer met netnummer 053, maar nu heb ik een compleet ander telefoonnummer met netnummer 0516 (Oosterwolde, Friesland). Op zijn minst vreemd te noemen, dus natuurlijk direct met de klantenservice gebeld.

    Ik bel nu al 3 weken naar de klantenservice en ik word van de kast naar de muur gestuurd, ik heb de technische dienst (mensen die mij terugbellen) 2x aan de lijn gehad. De eerste probeerde me de modem te laten activeren (maarja, ik ben niet veranderd van abonnement en ik ben niet verhuist, ik heb ook geen brief gehad). De laatste belde me vorige week op met de vraag of er iets meer opheldering kon komen. Na een uitleg kreeg ik de belofte dezelfde middag terug gebeld te worden... maarja dat was een week geleden.

    Ik weet niet meer wat ik moet doen nu... bij de klantenservice lijkt men er niets mee te kunnen. Iemand een idee?
     
  2. Volgens mij hebben ze een 2e hands gestuurd.
    Heb je al een fabrieks reset gedaan ?

    Misschien helpt dat.
     

  3. Toen ik net het Arrismodem van @Home had ontvangen, kreeg ik telefoongesprekken binnen, bestemd voor een abonnee in Zuid Limburg ! Na moeizame portering vanaf KPN is het toch nog goed gekomen.
     
  4. stuur me je contact gegevens maar per PM, wordt alleen wel wat druk op deze manier..
     
  5. Daar lijkt het wel op, ja :-)

    Ik heb inderdaad al een fabrieksreset geprobeerd. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of het een fabrieksreset was. Ik heb de resetknop iets langer dan 10 seconden ingedrukt gehouden (zoals bij menige router). De modem leek zich hierna opnieuw aan te melden.
    De manual van Scientific Atlanta geeft aan dat het indrukken van de knop op zich al voldoende moet zijn.

    Het heeft niet geholpen helaas.
     
  6. Al enige tijd niets meer gehoord van Ziggo...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina