1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik heb al 14 dagen (!) geen telefoon!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door figueras, 15 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. storing telefoon

    Ook ik zit al sinds 4 oktober 2008 zonder telefoon. Contacten met Hepdesk en Klantenservice helpen niets.
    De ene keer hoor je dat het probleem bekend is en dat het zo spoedig mogelijk verholpen zal worden. De andere keer wordt gewoon keihard ontkend, dat Ziggo een ( gigantisch ?) probleem heeft. Als je blijft volhouden weet de Helpdesk ineens dat er op zijn scherm staat dat er toch een probleem is.
    De laatste keer is mijn mobiele telefoonnummer genoteerd heb ik alle
    gegevens van mijn modem moeten doorgeven. Vervolgens hoor je niets meer en blijft je telefoon het ook nog steeds niet doen.
    Ik vraag mij zo langzamerhand in gemoede af wat ik moet doen. Toch maar weer terug gaan naar KPN ?
    Hoe denkt Ziggo op deze wijze zijn klanten vast te houden ?
    Ziggo doe er iets aan.

    Gpauli
     
  2. Gpauli, ga eens langs bij het kantoor van Ziggo aan het Winschoterdiep in Groningen en probeer een hoge ome/tante te spreken te krijgen !
     
  3. Graag reageren op de site van RADAR daar hebben ze een oproep staan voor mensen die problemen hebben met ziggo of die het willen melden.
    Dus er word daar ook al aandacht aan geschonken.
    Hoe meer reacties hoe beter.
    Dus ga naar de site van radar en vul hem in.
     
  4. goede tip: TROSRADAR.NL

    Dit is een hele goede tip, alleen zet het uiteindelijk ook weinig zoden aan de dijk. Zoals Ziggo Anoniem verwijst naar support@home.nl ovv webcare, heb ik al vele berichten achter gelaten op dit mailadres. Alleen als ik het vergezeld liet gaan van een bericht op Tros Radar, werd er contact opgenomen. Via het bericht in DvhN kom ik op dit forum terecht en ik zal niet iedereen opnieuw vermoeien met mijn hele verhaal (voor de liefhebbers: zie site Tros Radar, nickname sanno72). Zoals jullie ook daar kunnen lezen, heeft een zekere avanhouten het voor elkaar gekregen om de persoonlijke gegevens van diverse directieleden te vinden. Na contact met deze personen, was zijn probleem dezelfde dag opgelost!
    Ik ben nu zelf al een eind gevorderd met mijn zoektocht en zal dan hetzelfde handelen. Zeker als je leest in artikelen over CEO B.E. Dijkhuizen, dat ziggo zich gaat onderscheiden in goede service naar de klanten. Helaas heeft hij hierbij niet aangegeven wanneer die werkwijze binnen het bedrijf ingevoerd gaat worden...
    Vorige week vrijdag (17-10) werden wij gebeld door twee ziggo-medewerkers, die niet van elkaars acties op de hoogte waren. Maar goed, wij dachten beter twee die iets doen voor ons dan helemaal niemand. Uiteindelijk kwamen beide (in overleg) tot de conclusie dat het om een technisch probleem ging en dat het zeker nog een week kon duren voordat het opgelost zou zijn. Eventuele kosten voor mobiel bellen konden we declareren. Maar uit berichten in het DvhN blijkt dat ook weer een enorme strijd te zijn. Conclusie: bijna 3 weken zonder telefoon en nu maar afwachten wat er met het abonnementsgeld op de rekening gebeurt!
    Ik ga door met mijn zoektocht en mocht ik succes boeken, laat ik het jullie weten! Succes allemaal en voor een ieder die geen problemen heeft: VERANDER VOORAL NIETS; VERHUIS NIET / GA NIET SAMENWONEN / NEEM GEEN NIEUWE DIENSTEN AF EN BLIJF MET JE HANDEN VAN DE MODEM AF! Misschien, heel misschien blijf je dan bij de steeds kleinere groep gelukkigen horen, die nog als tevreden klant bestempeld kan worden.
     
  5. Ik zit al sinds 5 oktober zonder telefoon!

    Inmiddels dus 3 weken. En hoe vaak ik ook bel of op internet klaag, tot op heden heeft dit niet geleid tot oplossing van het probleem!

    Groetjes,
    Harma P
     
  6. hier net zo

    na alle berichten gelezen te hebben, heb ik ook maar een mailtje naar die meneer/mevrouw anoniem gestuurd,
    geen reactie mogen ontvangen.
    ook nog geen telefoon die het weer doet.
    blijkbaar als je de media belt kan het wel in 1 dag.
    ik geloof dat we allemaal maar naar de media moeten gaan, hebben we allemaal in 1 dag weer telefoon.
    rtvnoord of rtv drenthe ik kom eraan
     
  7. Als je alleen maar iets via de hoge omes bereikt dan zou ik zeggen degene die daar een adres van heeft gooi het over het forum zodat iedereen daar zijn beklach kan doen misschien dat ze dan eens wakker worden bij ZIGGO dat het zo niet kan en ze veel klanten kwijt raken door dit alles.
     
  8. Bedenk wel dat iedere klacht die er tussen wordt gefrommeld maakt dat anderen langer moeten wachten. De meesten gaan er maar vanuit dat Ziggo zit te lanterfanten en dat is echt niet het geval. Het herstellen van de fouten kost helaas veel meer tijd dan ons lief is. Ik weet dat Ziggo alle capaciteit die er is inzet om door de berg heen te komen. Daar telkens weer mensen uithalen werkt vertragend.

    Ook wij als MGV hebben er flink de balen van dat na de ervaringen van de migratie van Casema en Multikabel het met AtHome klanten zo uit de hand loopt. Nu kunnen we en zal er genoeg achteraf worden gepraat, maar daar schieten we op dit moment niks mee op en kunnen we alleen maar proberen om een en ander zoveel mogelijk te stroomlijnen om aan deze malaise zo snel mogelijk een eind te krijgen.
     
  9. Anoniem is een medewerker van Ziggo (die zich normaal alleen met digitale TV bezighoudt) en de laatste tijd ook in zijn vrije tijd een aantal probleemgevallen met telefoon heeft geholpen door ze rechtstreeks 'in te schieten' bij Ziggo. Echter hij is deze week op vakantie zoals hij elders in het forum heeft gemeld. Verwacht dus geen antwoord van hem deze week. Er zijn ook andere medewerkers van Ziggo actief in dit forum, dus als je iets specifieks wilt vragen kun je dat beter algemeen (dus niet als Prive bericht) in het telefonie deel van het forum doen, dan via PB's naar mensen. (tenzij ze hier zelf om vragen)

    Algemeen voor iedereen:
    Het is belangrijk om in elk geval je telefoon problemen ook bij Ziggo zelf via de helpdesk aan te melden. Blijkbaar duurt het lang om het op te lossen, maar als je niets aanmeld dan wordt het zeker niet opgelost.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2008
  10. Om het centraal te houden wordt dit topic gesloten.
    Verdere reacties graag in dit nieuwe topic
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina