1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik heb al 14 dagen (!) geen telefoon!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door figueras, 15 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Klopt helemaal.
    Maar ik neem aan dat we het er over eens zijn dat fora als deze ervoor bedoeld zijn kritisch tegenover de aanbieder te zijn. Met als doelstelling dat het algehele kwaliteitsniveau van providers als deze maar ook anderen omhoog gaan.
     
  2. Kritisch zijn tegenover de aanbieder(s) is niets op tegen. Je hoeft niet alles te slikken als zoete koek. Mensen moeten zich echter wel realiseren dat dit forum zeker geen afspiegeling is van de geleverde diensten van Ziggo. Het gros waar het goed gaat en die tevreden zijn over Ziggo zie of hoor je hier niet. Neemt niet weg daar waar het fout gaat mensen recht hebben op een goede en correcte support van Ziggo. Afgaande op de 'problemen' op dit forum laat Ziggo juist hier soms forse steken vallen.
     
  3. Dat klopt, ik denk als je het totale klantenbestand bekijkt en het aantal unieke klachten daar tegenover zet het aantal mensen met problemen in verhouding heel erg laag zal zijn. Ook nu met de migratie.

    Maar stel dat 1 procent van de Ziggo klanten een probleem zou hebben, wat me erg goed lijkt, hebben we het nog over 35.000 probleemgevallen en dat klinkt weer erg veel.

    De meeste problemen die we nu zien zijn een gevolg van de migratie die momenteel loopt. In de afgelopen zomer zijn Casema en Multikabel gemigreerd. Weliswaar is dit grotendeels alleen maar een administratieve migratie, maar daardoor kunnen er veel dingen fout gaan. De migratie bij @home is nu bezig en de problemen daarvan komen nu zo'n beetje bovendrijven, dat was wel verwacht. Hopelijk heeft Ziggo geleerd van de migratieproblemen bij Casema en Multikabel en lossen ze de problemen die nu bekend worden snel op.
     

  4. jouw probleem zou inmiddels weer opgelost moeten zijn
     
  5. Dank je. Dan ik heb inmiddels ook de gegevens van "senior nr. 2" ontvangen die ook met de storing zit. Ik zal je ze wederom via een PM doen toekomen.
     

  6. Wil je de helpdesk hiervoor benaderen. De helpdesk zou dit gewoon moeten oppakken omdat ze daar specifiek over geinformeerd zijn.
     
  7. Ik zie het verschil niet.. De helpdesk was ook specifiek geinformeerd over het probleem met mijn aansluiting. En tevens over de 2e klant welke ik bij jullie voorlegde. Het zijn allemaal dezelfde problemen.
     
  8. Hallo.

    Ook ik zit al vanaf 6 oktober zonder telefoon. Al drie keer de helpdesk gebeld, iedere keer weer een ander verhaal en een andere oorzaak maar ondertussen gebeurd er blijkbaar niets. Een klacht ingediend via de website en al binnen 6 dagen een reactie om het modem te resetten, alsof ik dat al niet gedaan had na 6 dagen. Ook wij bellen ons nu suf met de mobiele telefoon. Maar ja, wat kun je doen? Je bent aan het lot overgelaten . . . . Enige pluspunt is dat je redelijk snel tewoord gestaan wordt door de helpdesk, nu nog goeie monteurs zien te vinden Ziggo!

    :cry:
     
  9. Heb je de laatse dagen nog met de helpdesk gebeld ?
    De oorzaak van het probleem schijnt nu bekend te zijn, maar je moet wel je probleem aanmelden zodat ze je weer in het systeem kunnen zetten. Als je langer dan een paar dagen geleden gebeld heb kun je het misschien beter nog een keer proberen aan te melden.
     
  10. daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben, maar de drukte bij de helpdesk zal ongetwijfeld ook niet komen van alleen maar mensen met klachten. Maar ik kan me inleven in je fustratie........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina