1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik heb al 14 dagen (!) geen telefoon!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door figueras, 15 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier inmiddels 12 dagen zonder..

    Hierbij nog iemand met een telefoonstoring.

    Zaterdag 4 oktober begon bij mij het verhaal. Toen bleek het signaal compleet verdwenen. Na gebeld te hebben met de helpdesk bleek er een onderhoudsmoment te zijn binnen het postcode gebied. Toen bleek dat dit maandag de 6e oktober nog niet voorbij nog maar eens gebeld. Samen Ziggo de modem gerest en nog wat andere dingen om uit te sluiten dat het probleem vanuit ons huis veroorzaakt werd. Er zou contact met mij opgenomen worden door een technische afdelingen en dat binnen 3 dagen.

    Woensdagavond 8 oktober nog maar eens terug gebeld. Mij werd verteld dat ik nog even geduld moest hebben en dat men waarschijnlijk voor donderdagavond de 9e oktober wel contact met mij zou opnemen.

    Vrijdag 10 oktober nog maar eens gebeld, er ik had inmiddels nog niets gehoord van deze technische afdeling. Men vertelde mij dat er helaas een fout was gemaakt met het doorzetten van mijn melding naar de technische afdeling en dat helaas 3 a 4 werkdagen zou moeten wachten.

    Woensdag 15 oktober nog maar eens contact gelegd.. Men vertelde mij dat ik waarschijnlijk voor vrijdag teruggebeld ga worden..

    Al met al 12 dagen zonder telefoon tot nu toe..

    Erg lastig, maar op zich niet levensgevaarlijk.. Maar nou kreeg ik gisteren te horen dat er in mijn buurt het probleem zich bij meer mensen voor doet.. Waaronder enkele senioren. Senioneren waarbij een mobiele telefoon meestal niet tot de standaard uitrusting behoord. Je moet er toch niet aan denken dat deze mensen nu ineens met spoed contact moeten leggen met een hulpdienst...
     
  2. idem: Als je me je contact gegevens stuurt per PM, dan zal ik hier morgen naar laten kijken om het telefoon probleem opgelost te krijgen.
     
  3. Telefonie problemen

    Dit geldt voor iedereen die sinds enkele weken plotseling niet meer kan bellen en die tot dusver niet verder is gekomen.
    Stuur me je gegevens per PM.
     
  4. Dan stuur ik zo ook nog even de gegevens van 1 van de door mij in de tekst aangegeven "senioren". Ik ga er vanuit dat deze ook meegenomen gaan worden in deze spoedige "pr-beschermende" oplossing.
     
  5. ook geen telefoon

    Ik ben blij te melden dat wij van Ziggo "verlost" zijn. Vandaag gebeld door Ziggo zelf... jaja het kan echt! Men kon nog niet aangeven wanneer het probleem was opgelost. Misschien volgende week, misschien later. We mochten alles annuleren en de kosten declareren en dat hebben we gedaan. We zijn bijna weer terug bij KPN!

    Toch wil ik via dit forum Ziggo Anoniem bedanken, middels de PM weet ik dat hij vanalles heeft geprobeerd en dat het toch enigzins gelukt is om Ziggo mij te laten bellen. Het is uiteindelijk onze keuze geweest om niet langer te wachten op Ziggo en terug te gaan naar KPN.

    Dus Ziggo Anoniem bedankt voor alle moeite en aan alle Ziggo "probleem" gevallen zeg ik succes!
     
  6. Kun je je internetplusbellen van KPN nog herinnneren???
     
  7. @ Vinnie-Terranova: Het drama van KPN-internetplusbellen rechtvaardigt niet hoe Ziggo momenteel met haar klanten omgaat.
     
  8. Ik bedoelde niet natuurlijk niet specifiek de problemen met internetplusbellen van kpn. Maar wilden ermee zeggen dat geen enkel bedrijf vlekkenloze dienstverlening heeft.

    ik neem alles af bij ziggo........ (en al jaren bij @home) bij mij draait alles altijd vlekkenloos...... ook het wijzigen of nieuwe diensten afnemen tot heden altijd perfect. Ik zal niet zeggen dat er geen problemen zijn bij ziggo, het is een grote logge oragnisatie met miljoenen klanten. Daar zijn altijd gevallen bij waarbij dit natuurlijk niet zo is. Helemaal in deze beginfase waarin ziggo nu verkeert hebben ze al een aantal tegenslagen gehad. Elke groot bedrijf heeft klanten (of gehad) die niet tevreden zijn....

    het grootste gros van de miljoenen klanten zijn gewoon dik tevreden, maar er blijven altijd probleemgevallen in een grote logge organisatie. 100% tevreden klanten (of zonder problemen) is voor geen enkele organisatie haalbaar.

    Probleemgevallen belanden meestal op forums als deze, als alles 100% op rolletjes loopt. zou een forum als deze ook geen bestaansrecht hebben.

    Oke, ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is indien je bij die paar procent behoort die problemen met ziggo hebben. Mij daar hoor ik gelukkig niet bij. van mij krijg ziggo een dikke pluim. En tuurlijk heb ik ook dingetjes waarvan ik zeg, moet dit nou zo ziggo.... hier liggen nog verbeterpunten! Maar ik ben zeer tevreden over de diensten die ik bij ziggo af mag nemen (telefonie, internet en tv)

     
  9. Er zijn ongetwijfeld veel mensen die geen problemen ondervinden godzijdank.

    Dat neemt uiteraard niet weg dat problemen opgelost dienen te worden. Het termijn waarin deze problemen opgelost worden is verre van redelijk!

    Deze nog al lange termijn is uiteraard wel kenmerkend voor in welke mate het probleem/de problemen zich voordoen. De drukte bij de helpdesk is vast niet te wijten aan mensen zoals jij die Ziggo willen vertellen hoe blij ze zijn dat ze nog nooit last van een storing hebben gehad.
     
  10. Een kennis van mij werkt bij de SD 3e lijns van Internetplusbellen van KPN en de verhalen die ik van haar hoor wijken niet af van de problemen van Ziggo. Haar afdeling mag de probleemgevallen afhandelen die soms weken problemen hebben en door de reguliere SD niet verder geholpen kunnen worden. Support bij Ziggo kan en moet beter maar het gras bij KPN is zeker niet groener. Andere telco's hebben ook problemen met hun telefonie over Internet. Ook daar is het gras zeker niet groener. Overstappen wil niet zeggen dat je dus geen problemen meer kunt krijgen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina