1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik heb al 14 dagen (!) geen telefoon!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door figueras, 15 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Help me even wat U bedoelt. Ik ben helaas niet zo thuis in dit soort afkortingen.
     
  2. Ik bedoel klant informatie, naam, adres, postcode, woonplaats, klant nummer. Als je dit verstuurt per forum / personal of private mail (PM) dan hoef je de informatie niet te delen met andere gebruikers, om reden van privacy
     
  3. Helder en duidelijk! Dank, ook voor de snelheid!
     
  4. ik heb nog niets ontvangen. Als je op mijn naam (anoniem) klinkt dan kun je via een optie "stuur privebericht naar anoniem" een bericht met de gegevens sturen.

    edit, inmiddels ontvangen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2008
  5. Na bijna 14 dagen zonder telefoon te hebben gezeten, tig keer Ziggo te hebben gebeld om hulp en tig keer tig onzin-adviesjes te horen kreeg van ze, heb ik op Google "Ziggo problemen" ingetikt. Zo kwam ik op dit forum. Ik heb daar gister mijn klacht geuit en gevraagd wie mij kan helpen. Dezelfde (!) dag werd ik aangeschreven door Anoniem, een Ziggo-official, die op dit forum mensen probeert te helpen die in het reguliere helpsysteem van Ziggo zijn vastgelopen. Deze Anoniem vroeg mij me mijn gegevens (NAW en klantnummer) door te geven zodat hij intern bij Ziggo kon kijken wat er aan de hand was. Hij beloofde mij de volgende dag (vandaag) bericht te geven. Tijdens de lunch vanmiddag ging mijn telefoon 1 x over. Een teken dat ie het weer deed?! Jazeker! En in mijn emailbox zat een berichtje van Anoniem: dat mijn verbinding nu hersteld moest zijn en of ik dat even wou controleren. Alles werkt weer zoals het hoort. Wat een service en wat een zeldzame hulpvaardigheid van deze Anoniem. Heel erg bedankt daarvoor!!
     
  6. Fijn dat het bij jou weer werkt, maar ik vind het zorgelijk dat dit kennelijk niet via de reguliere kanalen te regelen valt!
     
  7. Dat is zeker zorgelijk. Ik heb inmiddels een klacht bij Ziggo ingediend en alle door mij gemaakte kosten gedeclareerd. Uiteraard heb ik gemeld dat mijn verbinding is hersteld doordat iemand (Anoniem van deze site) zijn hulp aanbood en dat ik het schandalig vind hoe slordig ik door Ziggo ben behandeld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2008
  8. Ik ben blij dat alles bij jou weer werkt
    Het is alleen zo jammer dat ZIGGO zelf alles af laat weten.
     
  9. Storing en onjuiste/onvolledige informatie Ziggo

    Heden onderstaand bericht verstuurd aan Ziggo:

    "Op 5 oktober 2008 is onze telefoon uitgevallen. Op 6 oktober 2008 werd op de stie van Ziggo vermeld dat sprake is van een storting in ons gebied. Omdat de storting op 7 oktober nog niet is opgelost is contact gezocht met de helpdesk van Ziggo.
    De helpdesk van Ziggo heeft aanbevolen om het modem opnieuw te starten. Deze remedie bood geen soelaas en daarop is een melding van een storing aangemaakt. Deze is door de medewerker doorgezet aan de technische dienst.
    Op 10 oktober 2008 heeft de technische dienst in een voicemail-bericht haar reactie achtergelaten waarin wordt gemeld dat wordt gewerkt aan een oplossing en dat zij verwachtten dat het probleem binnen drie werkdagen zou zijn opgelost.
    Vervolgens hebben wij nog twee keer contact gezocht waarbij steeds dezelfde antwoord is gegeven.
    Vandaag op 16 oktober werkt onze telefoon nog steeds niet. Uit contact met de helpdesk is gebleken dat sprake is van een systeemstoring die reeds op 6 oktober bekend was bij de helpdesk. Aldus de helpdeskmedewerker wordt gewerkt aan een oplossing maar is een termijn niet aan te geven. Verder blijkt het niet mogelijk om ons op de hoogte te stellen van het einde van de storing.
    Tot op heden zitten wij inmiddels anderhalve week zonder telefoon. Tevens maken wij kosten omdat steeds onze mobiele telefoon moeten gebruiken.
    Wij verzoeken u thans met spoed met een oplossing te komen. Graag vernemen wij tevens van u op welke manier u in de toekomst foutieve berichtgeving denkt te voorkomen. Tot slot en op advies van uw helpdeskmedewerker maken wij van de gelegenheid gebruik u te melden dat wij schade lijden. Graag vernemen wij van u op welke manier u deze schade zult vergoeden.
    In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,"


     
  10. Als je me je contact gegevens stuurt per PM, dan zal ik hier morgen naar laten kijken om het telefoon probleem opgelost te krijgen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina