1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik heb al 14 dagen (!) geen telefoon!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door figueras, 15 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. A.s. zaterdag heb ik al 2 weken geen telefoon. Ik heb al tig keer naar Ziggo gebeld en steeds krijg je het advies om de stroom van het modem te halen of andere onzin. Wie weet raad?
     

  2. Groepsstoring
    van maandag 6 oktober 10.55 uur tot (nog niet bekend)
    Er is een Telefoniestoring in het voormalige @Home gebied.

    :giveup:
     
  3. Dank voor je reactie, Dingetje, maar ik geloof er niets van. Mijn buurman heeft namelijk hetzelfde pakket als ik en die kan wel bellen.
     
  4. Ik citeer alleen wat ik op de ziggo site zie staan voor postcode gebied van zowel Kampen als Zwolle. Beide steden vallen in het voormalig @home gebied.

    Als je buurman wel kan bellen, dan klopt die info blijkbaar niet. Ik weet wel dat wij ook al 2 weken geen kiestoon meer hebben. Gisteren het modem eens gereset, en nu staat het Tel1 lampje te knipperen.

    Eigenlijk precies dezelfde problemen als gemeld in dit draadje: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13742
     
  5. Ik weet wel dat ik behoorlijk spijt begin te krijgen van het overstappen. Je kunt van de KPN zeggen wat je wilt, maar betrouwbaarheid van de service is bij hen nooit een probleem geweest!
     
  6. Jij zit dus ook al 2 weken in de problemen... Erg nuttig dat je dit meldt want dan weet ik in ieder geval dat het probleem kennelijk niet in mijn modem of zo zit. Wat ik vreemd blijf vinden is dat mijn buurman nergens last van heeft.
    Wat betreft het lampje op het modem: in een instructie die ik van Ziggo kreeg, schreven ze dat het lampje constant moet blijven branden. Bij mij knippert het voortdurend.
     
  7. Ik wil ook terug naar KPN, ook al zou Ziggo morgen weer werken. Met zo'n organisatie wil ik niets maar dan ook niets meer te maken hebben. Weet jij hoe dat in zijn werk gaat?
     
  8. Je kunt de telefonie opzeggen, kan via Mijn Ziggo en dan moet je weer terug naar de KPN, zie http://www.kpn.com/vaste-telefonie/Bel-weer-met-KPN.htm
    Maar dan betaal je wel weer entreekosten vrees ik :(

    Ik heb zelf nog steeds de KPN lijn actief (en heb dus dubbele kosten nu) en geef ziggo nog een kans om het allemaal in orde te maken. Mijn ouders bellen ook via de kabel bij @home (nu ook ziggo?) en deze ellende allemaal niet gehad, dus het kàn wel.
     
  9. De entreekosten zijn EUR 47,55. Valt mee vind ik.
    Mag ik je vragen om elkaar hier op de hoogte houden als de telefoon weer werkt?
     
  10. svp je contact info per PM sturen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina