1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wel bellen, maar (nog) niet gebeld kunnen worden.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door kiwi, 14 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Komt OOIT in orde.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2008
  2. Wat betreft het eerste gedeelte van je vraag: je zou je telefoon nummer moeten krijgen via een automatische bevestiging van je bestelling. Als je die niet gekregen hebt kun je hem per brief opvragen of even je eigen mobiel bellen en kijken welk telefoon nummer er in beeld komt (tenzij je een geheim nr aangevraagd hebt).

    Wat betreft de bliksem: onweer kan zeker veroorzaken dat je modem defect raakt. Als bekend is dat onweer schade aangericht heeft kan er meestal de volgende dag een monteur voor de deur staan om je modem om te ruilen. Geheel kosteloos. :)
     
  3. Daar kan ik intussen over meepraten. Anderhalve week geleden - nacht van donderdag op vrijdag - moet hier heel vlakbij de bliksem zijn ingeslagen. Ik heb tenminste nog nooit zo'n donderklap gehoord. De volgende ochtend bleek de ethernetpoort van mijn modem gefrituurd...

    Wat dat kosteloos aangaat: dat hoop ik maar (moet nog blijken). De snelheid van omwisseling valt zeker niet tegen: vrijdag tegen de middag eindelijk contact met de klantenservice, maandagochtend nieuwe modem.
     
  4. Believe me :)
     
  5. Order hangt......:rolleyes:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2008
  6. svp je contact info per PM sturen
     

  7. Dit is gedeeltelijk opgelost...is nog niet alles gereed bij mij vlgds behulpzame ZIGGO medewerkster, gaat in fases (1 t/m 6) zit nu in fase 4. Komt goed ! Gaan we dus maar vanuit!:roll:
    Alleen benieuwd hoe faktuur eruit gaat zien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina