1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kengetal

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door desphex, 14 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, Ik heb een vraagje..Normaal via kpn hoefde we nooit het kengetal in te toetsen als we in dezelfde regio wilde bellen, maar nu met ziggo moet dat wel, voor heen niet, maar nu moet ik zelfs 0228-xxxxxxx intoetsen als ik naar de buren bel ipv xxxxxx is dit normaal?
    groet Barry
     
  2. Nee dit is niet normaal. Je dient contact op te nemen met Ziggo om het probleem op te lossen.

    succes
     
  3. Nee, ik kan gewoon het lokale nummer toetsen. (Tenminste: dat zou moeten, heb het vandaag nog niet getest)
    Wat gebeurt er als je het netnummer niet gebruikt? Wat hoor je dan voor foutmelding?
     
  4. dan krijg ik een soort van vaag ingesprekstoon
     
  5. Hmm... Blijkbaar iets toch niet in orde, zeker omdat je al een bestaande klant was waar dit blijkbaar is gewijzigd. ik zal vanavond eens checken of ik dat ook heb. Heb je al eens geprobeerd je kabelmodem opnieuw op te starten, dan meldt hij zich ook opnieuw aan. Maakt dat wat uit ?
     
  6. Wat een mogelijkheid is, dat er een foutieve instelling in je toestel zit of dat je een pre-carrier toestel gebruikt.

    Wanneer je het modem gereset hebt en het toestel-verhaal ook uitgesloten is kan het voorkomen dat er voor jouw telefoon nummer een verkeerd kengetal in de telefoon centrale staat.

    Bel even met de helpdesk en ze zetten het verzoek door om het na te kijken.
     
  7. Dat had ik van de week al gedaan na een internetstoring..
     
  8. Aan de telefooninstellingen zal het wel niet liggen..het kon altijd al en nu niet terwijl ik aan de instellingen niets veranderd heb sinds ik het toestel heb...
     
  9. En wat voor toestel gebruik je? Heb je al eens een ander toestel gebruikt? (zie opmerking ziggo-user)

    Anders zul je de helpdesk moeten bellen om te laten checken.
     
  10. Je hebt het dus wel werkend gehad bij Ziggo ?? (omdat je schreef dat het bij KPN anders was dacht ik ook dat je 'nieuw' was bij Ziggo met telefoon)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina