1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wil Ziggo mij wel als klant?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door freggel, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klantenservice???

    Ik moet even mijn verhaal kwijt.....:evil: 12 september met de terugbelservice via de site een Alles in één extra besteld, analoge en digitale tv heb ik al. 18 september maar eens gebeld met de klantenservice, men kon mijn bestelling niet terug vinden, deze werd opnieuw geplaatst. 8 oktober nog maar eens gebeld om te vragen wat de stand van zaken was, maar.....niet in het systeem terug te vinden. Deze vriendelijke meneer heeft mijn gegevens opgenomen, maar.... ineens wordt de verbinding verbroken. Direct terug gebeld en een andere medewerkster heeft de bestelling kunnen plaatsen, behalve dan dat ik een monteur wilde laten komen, dat lukte niet, ze kon alleen het doe-het-zelf pakket bestellen. Dan doen we dat maar. 15 oktober een brief gehad van Ziggo met alle gegevens (ingangsdatum alles-in-een extra en telefonie 16 oktober) en de activatiecode voor het modem met wachtwoord. De spullen (installatiepakket, draadloze router en hd ontvanger zijn er nog niet. In de brief staat dat het binnen twee weken geleverd wordt door TNT. Vandaag, 29 oktober en twee weken later, geprobeerd de klantenservice te bellen, van 10 voor half acht tot kwart voor acht in de wacht gestaan waarna, zonder dat ik iemand gesproken heb de hoorn erop gegooid werd :evil:. Om 5 voor 9 nog maar een keer geprobeerd, na 40 minuten begint mijn telefoon te piepen, batterij leeg, maar ik weet hem op tijd door te verbinden met een andere handset zodat ik toch nog maar even in de wacht kan blijven staan. Na 45 minuten !!!! wordt de telefoon opgenomen (10 over half 10). De mevrouw vertelt mij doodleuk dat ze niks voor me kan betekenen, ik moet een ander nummer bellen (???? ze geeft me het nummer van de klantenservice wat ik nu ook gewoon gebeld heb). Ja....ik moet voor andere opties kiezen.... Nu staat in mijn brief van ziggo dat ik met vragen de klantenservice kan bellen op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en zaterdag en zondag 09.00 - 22.00 uur, dus ik vraag de mevrouw me even door te verbinden met de goede afdeling. Dat ging niet, die stoppen er om acht uur mee!!!!! Tja, toen werd de telefoon er zonder reden opgeknikkerd. Ik weet het niet meer................
     
  2. Vandaag opnieuw (twee keer) gebeld. De tweede keer werd ik na twee maal doorverbonden te zijn, te woord gestaan. Het antwoord na een gesprek van in totaal 40 minuten: Geen idee wat er aan de hand is, we lopen wat achter, we zullen er spoed achter zetten.
    HELP :giveup:
     
  3. Internet werkt!!

    Sinds 30 oktober werkt mijn internet verbinding volgens de enige en juiste manier...... Yes!! :frons:

    Nu telefoon nog, maar daar heb ik goed vertrouwen in. Waarschijnlijk zullen meer mensen snel geholpen zijn met een werkende telefoon, effe geduld nog mensen! Er worden nu 'spijkers met koppen' geslagen.

    Als je de juiste mensen maar weet te bereiken, dus niet via de helpdesk, gaat het in een stroom versnelling.
     
  4. Ben benieuwd wie dan, ik ben nu al 6 weken bezig mijn gegevens uit de knoop te krijgen.... Migratiefout en ja als je het 6 weken geleden voor het eerst hebt gemeld lig je kennelijk onder op de stapel..... (ondanks dat ik daarna via webcare (als dat nog bestaat), internethelpdesk, klantenservice en via leden van dit forum heb geprobeerd. :evil::evil:
     
  5. Ik wil je niet ontmoedigen en ga er eigenlijk wel vanuit dat hier voor de @home migratie wél overna is gedacht (in tegenstelling tot bij de migratie van de Multikabel klanten), maar er zijn nu nog steeds voormalige Multikabel klanten die nog gemigreerd moeten worden.

    :giveup:
     
  6. De telefoon werkt ook!!!!!!

    Yes, de telefoon werkt nu ook!!!!

    Nu alleen nog geld zien terug te krijgen.....
     

  7. hoe heb je dat gedaan??
    bij mij is het een zooitje. vorige week lag de tv, internet er ook uit. hadden weer een fout gemaakt. nu doet mijn tv en internet het wel weer alleen de keuzezenders niet. die zouden ze weer activeren maar is dus weer niet gebeurd.......
     
  8. Geduld hebben.
    ;-)
     
  9. Citaat:
    Ben benieuwd wie dan, ik ben nu al 6 weken bezig mijn gegevens uit de knoop te krijgen.... Migratiefout en ja als je het 6 weken geleden voor het eerst hebt gemeld lig je kennelijk onder op de stapel..... (ondanks dat ik daarna via webcare (als dat nog bestaat), internethelpdesk, klantenservice en via leden van dit forum heb geprobeerd. :evil::evil:

    Mijn migratie van @Home is ook nog steeds niet compleet, ondanks alle pogingen via webcare, helpdesk, klantenservice, klachtenformulieren, email en ettelijke telefoontjes.
    De klantenservice bellen blijkt volkomen zinloos.
    Na vijf maanden ergernis is mijn laatste hoop de reactie van office.ziggo op een klacht . Mocht dit ook geen oplossing bieden dan geef ik het maar op en zoek iets anders.:cry:
     
  10. Je kunt je gegevens per PM doorsturen, dan zal ik zorgen dat je probleem in ieder geval onder de aandacht wordt gebracht en wordt bewaakt.
    Geef me ook alle informatie door om een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van jouw situatie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina