1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wil Ziggo mij wel als klant?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door freggel, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Heb je nog iets kunnen vinden, waar het probleem zit?
     
  2. Helaas, vanochtend is er brand uitgebroken in ons kantoor en is het gehele pand ontruimt. http://binnenland.nieuws.nl/531126/twee_gewonden_bij_explosie_transformatorkast_zwolle

    Ik heb dit probleem niet meer kunnen volgen en verder ben ik de komende dagen niet beschikbaar.

    Ik kan je helaas alleen maar weer naar de helpdesk verwijzen, hoe frusterend dit antwoord waarschijnlijk zal zijn.
    Ik hoop dat het zsm opgelost wordt.
     
  3. Nog geen internet en telefonie

    Vandaag is het 21 oktober en heb nog steeds geen internet en telefonie.

    Zucht....................
     
  4. bij mij zou alles zaterdag moeten werken. heb iig al een telefoonnr gekregen. ben dus erg benieuwd... wacht met spanning af
     
  5. telefoonnr...

    Hoi,

    Een telefoonnr. heb ik al 2 weken, kan ook al bellen, maarrrr.....nog niet gebeld worden. Moet schijnbaar op fase 6 wachten en zou nu nog in fase 4 zitten. Vraag me niet hoe ze daar te werk gaan. Maar fase 5 is e-mail, dat zeiden ze ook nog erbij.

    Hou me maar op de hoogte of jij wel direct al kan bellen en gebeld worden. Ik vind het maar vreemd!

    Tot ZIGGO...:rolleyes:
     
  6. Als je wel kan bellen maar niet gebeld worden heeft dat 90% zeker te maken met het feit dat je telefoon nummer nog niet over gezet is van je oude provider naar ons.

    Toch nog even met de helpdesk bellen en vragen hoe het met je overname staat :)
     
  7. Hoi,

    Ik heb een heel nieuw vast telefoonnr. gevraagd. Dus ook van ZIGGO gekregen. Ik neem dus geen oud of ander telefoonnr. mee.
    Heb verder alleen maar een gsm. Daar kan het dus niet aan liggen.
    Hij heeft m'n modem uitgelezen en toen zag ie schijnbaar dat ik pas in fase 4 zit, wat dit ook precies mag heten. Fase 6 zou gebeld worden moeten zijn.?????
     
  8. Onzin.... Die fasen hebben niets te maken met de technische verwerking. Fase 4 is de technische verwerking. Fase 5 en 6 zijn slechts administratief.

    Wil je mij je postcode en huisnummer in een PM sturen? Dan ga ik er voor je achteraan.

    Groetjes!
     
  9. dit verhaal hierboven klinkt mij echt bekend in de oren. Ik loop ook al zeker 5-6 weken te bellen enz naar ziggo klantenservice. Vorige week concludeerden ze dat mijn order niet was ingezet. Ik dus aan de telefoon mijn order opnieuw erin gezet. het gaat ongeveer een week duren meneer. Ik wacht nu al meer als een week. En ik belde vandaag weer. Kon niemand die order traceren. Net alsof hij niet geplaatst was. werd ik van afdeling terug naar de afdeling waar ik vandaan kwam gestuurd. Het enige wat ik nodig heb is de welkomst brief. Want ik wil mijn modem activeren. de hardware werkt allemaal zoals het hoord. ik blijf iedere keer bezig. Ik heb nu in het totaal 3 uur aan de telefoon gehangen voor 1 simpel iets te verkrijgen. best triest als ik het eerlijk mag zeggen. Nou kom ik via google op deze forums en lees ik dat ik niet de enige ben. En als ik het mag zeggen zakt de moed mij in men schoenen en zit ik eraan te denken om maar een andere provider te zoeken omdat ik voorruit zie dat het nog wel lang gaat duren zo.

    Iemand nog een laatste idee over hoe lang deze onzin gaat duren?
    of dat ik misschien beter kan emailen in plaats van bellen.

    mvg,

    Rowin
     
  10. Vandaag is het 29 oktober en heb nog steeds geen internet en telefonie.

    Zucht....................
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina