1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen storing toch storing

Discussie in 'Analoge TV - Algemeen' gestart door marivermeer, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 5931

    Halve dag geen internet, geen tv, geen digitale, geen telefoon.
    Gebeld met ziggo, kreeg op een bandje te horen dat er geen storing was.
    Toch maar gewacht op een medewerker.
    Er was een storing en wel vanaf 13.00 uur.
    Waarom dit niet op het bandje vermelden zodat men niet onnodig aan de mobiele telefoon hangt ( 0900 nummer)
    Jammer maar dat is wel voor verbetering vatbaar toch.
     
  2. Op het bandje worden alleen de hele grote storingen gemeld (zeg maar vanaf wijkniveau, alle aansluitingen met dezelfde cijfers in de postcode). De kleinere storingen worden niet op het bandje gemeld, omdat anders iemand van drie straten verder die buiten de storing valt, ten onrechte denkt dat hij last heeft van een storing, waardoor zijn probleem onnodig langer duurt.
     
  3. a zo

    Dat wist ik niet, maar volgens de medewerker ging het toch om een hele wijk die deze problemen had.
    Het was ook een grote storing, van enkele uren.
    Toch bedankt voor de reactie
     
  4. Dat is voor een medewerker een goede opmerking. Wanneer een medewerker zegt dat het een wijkstoring betreft snapt namelijk iedere klant direct dat het groter ligt en dat ze ermee bezig zijn.
     
  5. gemakkelijk

    Het zou ietsje makkelijker zijn om op het bandje te vermelden dat er een grotere storing bekend is en dat er aan gewerkt wordt.
    Dan hoef je in ieder geval niet onnodig aan de foon te hangen.
    En ja met een mobiele foon, de gewone lag er uit. (tel uit je winst voor ziggo)
    Wie weet hoeveel klanten er bellen.


    Ik ben dit topic ook daarover begonnen.
    Als het bekend is dat het een flinke storing betreft, dan graag op het bandje laten horen. Dan hang ik op en wacht echt niet tot ik een medewerker krijg.
    Maar goed, ooit komt deze service er ook richting klant toch.
     
  6. Natuurlijk is het fijn om storingen op een bandje te laten horen. Aangezien het een heleboel telefoontjes scheelt zal Ziggo het ook zeker doen waar het mogelijk is.

    Het is alleen mogelijk om een storing te laten horen wanneer de klant de postcode in toetst. Het kan een storing zijn waar niet het gehele postcode gebied last van heeft. Dan bellen klanten dus en krijgen ze een storingsmelding te horen terwijl er helemaal geen storing is!

    Dat is de reden waarom niet alle (kleinere) storingen op een badje in het telefoon nummer komen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina