1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

emailadres en wachtwoord niet herkend

Discussie in 'Internet - Email' gestart door barryxx, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Dat is goed te horen! Bedankt voor de terugkoppeling.

    Bye,
    Raymond.
     
  2. Hi!

    Geen punt!

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Hier hebben we sinds vanochtend inlogproblemen op mijn @home-subaccount. Zelfde verhaal. Zowel e-mail als webmail inloggen werken niet.
    We krijgen de melding: gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen. Hier is echter niets aan veranderd. Vreemd overigens dat op het hoofdaccount alles (nog) probleemloos functioneert, het gaat alleen mis op het subaccount.

    Vreemd, vreemd...
     
  4. Gebruik je wel de nieuwe manier van inloggen, dus als usernaam je complete emailadres en je oude wachtwoord ??
     
  5. Ik dacht eerst ook dat dat het probleem was. Dit heb ik aangepast naar het complete e-mailadres met het oude wachtwoord, maar ook dan krijg ik dezelfde foutmelding.
    Bij webmail hoef je alleen je gebruikernaam in te vullen, want daar staat @home.nl er al achter, maar daar werkt het dus ook niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina