1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

emailadres en wachtwoord niet herkend

Discussie in 'Internet - Email' gestart door barryxx, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Vanmorgen werkte mijn email (@orange) nog probleemloos. Vanmiddag bleek ineens dat ik zowel via Outlook, alsook via Webmail niet meer kon inloggen. Mijn emailadres en wachtwoord wordt niet meer herkend. :?

    Ik heb gesproken met de klantenservice en deze vertelde mij doodleuk dat ze nu bezig zijn naar een migratie naar Ziggo of Online en dat hierdoor mijn emailaccounts gedeactiveerd zijn. Eind van de week zou alles opgelost moeten zijn. :shock:

    Ik kreeg inderdaad als reactie dat tot dat moment ik geen gebruik kan maken van mijn email. Ik vind dit ronduit schofterig. Ik kan best begrijpen dat de mail een keer een aantal uren down is, maar om accounts een hele week af te sluiten gaat er bij mij niet in. :evil:

    Zijn er meer mensen die deze problemen ook ervaren??? Ben ik straks genoodzaakt om een nieuw emailadres (@ziggo.nl???) aan te gaan houden?? De communicatie over deze wijzigingen zijn bij mij nooit aangekomen. Ik word ineens verrast met het feit dat ik niet meer kan en mag mailen.

    Vooralsnog hoop ik dat het antwoord gegeven werd door iemand die de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt. Mocht dit alsnog waarheid worden, dan vind ik het onacceptabel dat er op zo een manier met klanten om gegaan wordt. Dan zal ook zeer zeker een formele klacht richting de provider volgen en verliezen ze mij als klant. :evil:

    Maar wellicht dat hier iemand rondzwerft die mij iets meer kan vertellen. Ik word hier in elk geval niet vrolijk van... :giveup:
     
  2. :oyeah: Ja, dat heb ik ook: geen e-mail en ook geen webmail. Hoewel ik wel voor mijn klantgegevens van Online kan inloggen, lukt dit niet voor de webmail. Ik wacht het lijdzaam af, want mijn ervaring met het bellen van de Ziggo klantenservice is dat het eigenlijk tóch niet helpt. Het grappige :? is dat ik nu natuurlijk ook geen e-mail van Ziggo kan lezen waneer ik mijn e-mail instellingen moet aanpassen, en hoe ik dat moet doen.
     
  3. Ze moeten mij ook nog van @online/orange overzetten naar @ziggo.
    Dat je een week niet kunt mailen is ronduit belachelijk.
    Voorlopig doet de mail het hier nog wel, dus ben nog niet aan de beurt.
    Voor 21 oktober zou de hele operatie afgerond moeten zijn.
     
  4. Dat is ook zeker niet het geval. Je mailbox ~ 30 minuten niet bereikbaar.

    Wil je even wat dingen nalopen?

    - Welke DNS servers gebruik je (kun je zien met ipconfig /all in windows)
    - Welke webmail gebruik je?

    De gegevens van je Online box worden overgenomen, als je me even kan private messagen met je gegevens, bijvoorbeeld welk e-mail adres het om gaat kan ik het even voor je nakijken.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Hi!

    En is ook niet het geval. Dus voor je onzin gaat posten wellicht even checken of het ook echt zo is?

    Een van de situaties waarbij het fout gaat is als bijvoorbeeld een klant zelf zijn DNS servers ergens anders op heeft ingesteld. Dus goed om dat eventueel even na te kijken.

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Hi!

    Idem voor jouw, wat voor nameservers heb je ingesteld?
    Kun je met de @ziggo adressen wel inloggen op de -ziggo- webmail?

    Als je niet meer op de Online webmail kan inloggen is dat een goede indicatie dat je account overgezet is.

    Dan heb je ook een welkomst mail in je mailbox overigens.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. De router staat ingesteld op automatisch verkrijgen van de DNS server(s) en momenteel is deze toegekend: 83.80.1.236. Ik vraag me echter af wat deze te maken heeft met het niet bereikbaar zijn van mijn mailbox? Ik kan namelijk wel probleemloos surfen en mij staat bij dat de dns servers de www.{links}.nl doorsluizen naar het juiste IP adres.

    Ik gebruikte altijd http://webmail.wanadoo.nl, waarna ik doorgestuurd werd naar http://email.orange.nl/webmail/en_NL/login.html van Online. Ook inloggen op Ziggo geeft geen resultaat.


    PB komt eraan.

    Bedankt tot dus ver :thankyou:
     
  8. Hi!

    Na migratie moet je inloggen op webmail.ziggo.nl.
    Specifiek op https://email.ziggo.nl/

    Ik zag je private msg, je stuurde me je wanadoo en orange adressen, je moet daar (op de ziggo webmail dus) nu inloggen met je ziggo e-mail adres. Die heb je vermoedelijk per brief ontvangen?

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Inmiddels heb ik weer e-mail en webmail, van Ziggo :lol:. Dit duurde bij mij 1 dag (niet 1 week, en ook geen 30 minuten). Gelukkig is het weer in orde.
     
  10. Het lijkt er op dat e.e.a. weer gaat werken. Ik had inderdaad mailtjes hier van gekregen van Ziggo, maar pas nadat ze alles afsloten. Lekker handig dus :no:

    Raymond, bedankt voor je reacties. :applause: Jammer dat iemand die hier vrijwillig bezig is, je beter van dienst is dan die betaalde pipo's aan de telefoon. :giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina