1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Continue storingen webmail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door itskit, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat Raymond bedoeld is dat op dit forum veel mensen van Ziggo rondlopen in hun vrije tijd die willen helpen. Dit forum is er niet voor om alleen maar te vloeken en te tieren op Ziggo, maar voor de mensen die graag een oplossing willen voor hun probleem.

    Mocht je echt alleen maar willen schelden, loop dan naar een medium, dan bereik je ook nog eens meer mensen!
     

  2. Je bent op de hoogte gehouden doormdiddel van mail, eerst over hoe je nu moet inloggen. Gebruikersnaam = volledig mail adres.
    En je mail is niet overgezet naar ziggo, je houdt gewoon je oude mail adres.
    Als je mail zo belangrijk voor je is bijv. voor je werk. de pop en smtp servers doen het gewoon hoor........ dus gebruik je toch een mailapplicatie als bijv. outlook??

    Geduld is inderdaad een schone zaak........:frons:
     
  3. Ik vloek helemaal niet ik vertel alleen hoe het er voorstaat meer niet,
    ik verwacht alleen van een bedrijf dat diensten verleend een betere
    communicatie naar haar klanten toe en dat is toch niet teveel gevraagd.
    Het probleem zit dus vooral in de communicatie naar de klanten van
    Ziggo toe die niet goed zijn en dan vooral de helpdesk die de brug
    naar de klant is.
    Ik kan me anders wel goed voorstellen dat mensen het een beetje zat zijn
    als ze regelmatig geen mail kunnen ontvangen en deze storing
    wordt afgemeld als zijnde oplost en de volgende dag weer niets kunnen
    ontvangen.
     
  4. Het kan zijn dat de gebeurtenis met de mails die ik noemde van mijn werk net op het randje zijn verstuurd met het werk aan de mail-server. Ik kan dit niet meer precies op datum terughalen. Ik heb daarna nog geen feitelijke mails waarvan ik kan aanduiden dat ik ze niet ontvangen heb. Maar weet wel dat dit zeker al een jaar bezig is, terwijl @Home vertelde dat er niets aan de hand was. Blijkbaar toch wel, want waarom wordt er dan uiteindelijk toch actie ondernomen en wordt de mail-server vervangen? Of heb ik dit laatste niet goed begrepen? Wat dat betreft ben ik niet zo'n techneut namelijk. Bovendien vind ik het toch storend dat, als er klachten lopen over niet-ontvangen mail, de klanten niet even in kennis worden gesteld dat er inderdaad problemen zijn en eraan gewerkt wordt. Is dat nou echt zo moeilijk om toe te geven dat er iets fout zit? Je krijgt op deze manier namelijk veel mensen die een echte hekel krijgen aan @Home. En dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
    Overigens: van de afgelopen 10 dagen heb ik 5 dagen zonder internet gehad.
    Ook heel toevallig kwam ik erachter dat dit forum bestaat: wordt dit nergens bekend gemaakt? Ook daar zijn veel mensen mee geholpen toch?
     
  5. ik verwacht alleen van een bedrijf dat diensten verleend een betere
    communicatie naar haar klanten toe en dat is toch niet teveel gevraagd.
    Het probleem zit dus vooral in de communicatie naar de klanten van
    Ziggo toe die niet goed zijn en dan vooral de helpdesk die de brug
    naar de klant is.
    Ik kan me anders wel goed voorstellen dat mensen het een beetje zat zijn
    als ze regelmatig geen mail kunnen ontvangen en deze storing
    wordt afgemeld als zijnde oplost en de volgende dag weer niets kunnen
    ontvangen.[/quote]



    Dit is dus precies wat ik ook bedoel. Het zit hem in de communicatie.
     
  6. Het forum is ook niet van Ziggo zelf, maar van de gebruikersvereniging van het vroegere Multikabel. Ons forum bestaat al sinds 2002 of zo. Hier en daar staat op ziggo pagina's wel een link naar ons, maar het is niet iets officieels van Ziggo zelf dus.
     
  7. Hi!

    Alle diensten van de 3 oude bedrijven zullen worden samengevoegd. En de mail is een van de dingen waar nu een start mee gemaakt is.

    Mocht je nog steeds slechte ervaring hebben, wat ik overigens niet direct verwacht, horen we het natuurlijk graag.

    Thanks,
    Raymond.
     
  8. storing casema webmail

    ik gebruik ook altijd de webmail.
    Aangezien ik ook bij Casema zat, en dagelijkse problemen ondervond bij het inloggen, heb ik het volgende gedaan

    1. nieuw email adres aangemaakt met @ziggo.nl
    2. daarna ben ik naar mijn gegevens gegaan, en heb daar gemeld dat mijn @casema.nl email moet doorgegeven worden in mijn Ziggo mailbox.
    En wat denk je : ik kan nu zonder problemen mijn casema emailtjes lezen.
    tot op heden heb ik nog geen 1 keer problemen ondervonden!!

    Misschien is dit een tip?
     
  9. Hi!

    Prima suggestie.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina