1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Continue storingen webmail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door itskit, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ze hebben mijn emailadres overgezet naar Ziggo. Zit nu al twee dagen te stoeien met inloggen wat niet lukte. Handig dat ze even vermelden.

    Als het zo doorgaat ben ik weg bij Ziggo. Ben jaren lang een uiterst tevreden gebruiker geweest, maar de ellende van de laastste paar weken doet bij mij m'n bloed koken.

    De informatieverstrekking is uiterst bedroevend en ik gebruik nu nog nette woorden ervoor..:evil::evil:
     
  2. Ik neem aan dat je een oud-Orange gebruiker bent....

    Iedere Orange gebruiker heeft ondertussen al twee brieven gehad over de migratie. Daarnaast staan er diverse topics over dit onderwerp op het forum. :) Dit topic is voor storingen aan de webmail.

     
  3. Hi!

    Als je een posting doet op het forum, vertel dan wat er niet werkt. Je login is overgezet, wat bedoel je precies, waar log je op in, wat lukt er niet. Alleen vertellen dat iets kapot is daar heeft niemand iets aan en kan ook niemand je mee helpen.

    De ellende, welke ellende? De mensen hier zijn niet helderziend.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. Het ergste is dat je bij Ziggo je problemen met de mail kunt uitleggen tot het oneindige. Er komt geen einde aan de problemen. Mijn probleem is dat veel mail niet binnenkomt of aankomt.
     
  5. Hi!

    Heel apart. En je weet ook zeker dat dat aan Ziggo ligt? Heb je hier voorbeelden van?

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik mij hier moet verantwoorden, maar vooruit: de afgelopen week zijn 4 mails naar diverse afdelingen van mijn werk niet aangekomen. Ziggo weet van die problemen, die er ook al waren toen het nog gewoon Home was. Het is ook bewezen dat het niet aan ons ligt, aangezien alles gecontroleerd is. Al diverse keren heb ik ref.nummers gekregen, heeft de TD zelfs mijn wachtwoord gehad met diverse telefoonnummers van ons om vervolgens niet te reageren.
     
  7. Hi!

    Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen. Het zou bewezen zijn en er is geen actie op ondernomen? Je maakt me wel heel nieuwschierig. De 'TD' van Ziggo? Heb je die problemen -recentelijk- ondervonden? Of is dit gebaseerd op je gevoel uit het verleden? De hele mail laag van @HOME is ~ 2 weken geleden vervangen. Dus als het nog steeds is wil ik graag een voorbeeld van de afgelopen 2 weken dan zoek ik het voor je uit. Geen punt.

    Ik snap je opmerking niet zo of je je hier moet verantwoorden? Natuurlijk niet, maar je vind dat iets niet goed gaat, en post dat op een forum. Dan kun je ook verwachten dat men vraagt wat dan precies :)

    Dus svp, eventueel via private message wat voorbeelden, van de afgelopen 2 weken, dan kijk ik ze even voor je na.

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Kom vandaag ook niet bij mijn webmail en dit is even
    kijken al 50X en meer dat dit niet lukt in 4 maanden :mrgreen:
    en we gaan gewoon door of er niets aan de hand is en
    de problemen bij de klanten zoeken want het kan niet
    aan Ziggo liggen :frons:
     
  9. Hi!

    Ok, dank voor je nuttige bijdrage. Was erg leerzaam (?) ...

    We gaan niet door alsof er niks aan de hand is, ik vraag om meer info zodat ik naar het probleem kan kijken. Het probleem ging overigens niet om webmail, maar om mails die niet aan zouden komen. Daar kan ik naar kijken.

    Als je dat niet kan waarderen, geen probleem, bel dan gewoon de helpdesk. Er zijn mensen die in hun vrije tijd willen meekijken naar de issues die er zijn.

    Als je wel wil dat er mensen kijken naar je probleem, post dan wat info, en niet alleen het is stuk.

    Dat er problemen zijn met de webmail van ex-Casema is bekend, en heeft de aandacht.

    De voorgaande vraag komt ook uit een heel ander verzorgings gebied. Namelijk ex@HOME, jij hebt het over exCasema. Verschillende mail platforms ook.

    Thanks,
    Raymond.
     
  10. Ja wordt aan gewerkt dat is een bekend antwoord , en
    waarom zou ik de helpdesk bellen die kunnen we ook
    niet meer vertellen dus dat is zonder van mijn tijd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina