1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Continue storingen webmail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door itskit, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo!
    Ik gebruik het laatste jaar alleen mijn webmail, maar sinds ik bij Casema (helaas nu ziggo) zit, heb ik bijna dagelijks dat er storingen zijn en ik niet bij mijn webmail kan. :evil:
    De afgelopen maand heb ik hier iedere keer een storingsformulier over ingevuld in de hoop dat Ziggo er eens wat aan gaat doen, maar helaas dat is te veel gevraagd. Ik krijg alleen maar een automatisch gegenereerd bericht via mijn e-mail (waar ik op dat moment niet in kan!) :cry:

    Ik vraag me af of meer mensen hier (zeer regelmatig) last van hebben?

    Ik heb er inmiddels zo'n spijt van dat ik overgestapt ben op Casema. Maar ik voel er weinig voor om weer over te moeten stappen met alle gedoe wat er bij komt kijken...

    groetjes,
    Kit
     
  2. Bij mij werkt de webmail prima zonder storingen. Wat voor storingen ervaar jij dan?
     
  3. Ik heb meerdere keren per week dat als ik op de webmail button van Casema klik, ik daarna niet meer verder kom. Ik krijg dan alleen nog maar foutmeldingen.
    En vaak als dat wel lukt dan gaat het fout nadat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord heb ingetikt. Ik krijg dan bijv. de melding "de opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar".
    En ook heel regelmatig krijg ik na het intoetsen van mijn gebruikersnaam en wachtwoord in het webmailscherm de melding "Bad Gateway". Ik kan dan wel in mijn adresboek en agenda, maar niet mijn e-mail.
     
  4. De storingen zijn bekend en iedere keer worden er meldingen gemaakt. :) Er zijn de afgelopen weken inderdaad veel storingen geweest op de webmail. Iedere storing wordt wel zo snel mogelijk verholpen.
     
  5. email

    Al voordat @home ZIggo werd had ik problemen met mail.:sad: Ik kreeg regelmatig mail niet binnen en de laatste tijd komt ook mail die ik zelf stuur niet aan. Krijg elke keer als ik weer eens bel hierover een ref.nummer en er wordt vervolgens niks aan gedaan. De Technische Dienst belt niet erug als beloofd wordt bijvorobeeld. En de mail blijft hetzelfde. Ik kan er dus niet op vertrouwen. Dat moet wel kunnen met mijn werk. Telkens wordt alleen maar gezegd dat ik de enige ben met dit probleem. Wat dus niet zo is, maar de meeste mensen melden het niet of bij Ziggo zeggen ze maar wat misschien:?: Afgelopen week heb ik 5 dagen geen internet gehad. Ook toen werd gezegd dat er geen storing bekend was en ik 4-5 werkdagen moest wachten. Echter, tientallen mensen rondom ons heen hadden ook geen internet. Geen storing?
     
  6. Ik kreeg vanochtend ook weer zo'n flauwe reactie van Ziggo:
    Op afstand zijn er geen storingen te zien op u modem.
    I.v.m met een te late reactie op u mail.
    kan het zijn dat de storing inmiddels is verholpen.

    Controleer u gebruikersnaam en u wachtwoord.
    Wijzig u wachtwoord zo nodig.

    Echt gewoon wéér zo'n standaard antwoord dat nergens op slaat (dat taaltechnisch ook nog vreselijk slecht is). Als mijn klacht echt gelezen zou worden, zouden ze meteen zien dat het niks met mijn modem en gebruikersnaam/wachtwoord te maken heeft.
    Wat moet/kan je hier nou mee?!
     
  7. Het enige dat je kunt doen is een klacht indienen op het contact-formulier op de website. Het probleem daar is dat ik het idee heb dat het niet altijd aankomt. Ik krijg namelijk niet altijd een automatisch antwoord. Krijg je antwoord dan is het zo'n zelfde onzin-antwoord waar je niets aan hebt. Ik heb op de klantenservice om een post-adres gevraagd, is er geen voor klachten. Ik heb iemand aan de telefoon gevraagd die klachten kan beantwoorden, mochten ze neit. En dan nog heb je geen garantie dat het inderdaad iemand is die een leidende functie heeft en er of die er echt wat mee doet. Dus blijft er alleen nog klagen bij Kassa over. Ik heb meegedaan aan het project bij de Consumentenbond over Ziggo. Toen kreeg ik inderdaad een reactie, maar geholpen heeft het niet.
     
  8. Alle klantcontact, of je nou per telefoon, contactformulier of per brief contact zoekt, wordt door de contactcenters afgehandeld.

    Het antwoord op jullie vraag over het slecht werken van de webmail heb ik al beantwoord. Er zijn storingen bekend en er wordt aan gewerkt. :) Meer kun je op dit moment nog niet doen.

    Er wordt dagelijks veel gedaan aan de website, want hij is nog altijd niet volledig af. Geduld is een schone zaak. :)
     
  9. Geduld heb ik al meer dan een jaar. Het is ook een keer genoeg. Ik kan daar dus niet over aangesproken worden. De problemen waren er al toen het nog gewoon @home was. Waarom nemen ze pas actie nadat er publiciteit komt bij Consumentenbond (hoewel mijn problemen daarbij niet verholpen werden en velen met mij, maar er werd wel geluisterd) en bij Kassa???????
     
  10. Geduld is een schone zaak, maar klanttevredenheid staat ook ergens voor.
    Dan hadden ze de website niet online moeten gooien als die nog niet gereed is. Dat hoef ik op mijn werk ook niet te proberen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina