1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet telefonie problemen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Tonka, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds vorige week het alles in 1 pakket.
    Maar de inlogactivatiecode voor de modem werkte niet.
    Ik heb verschillende mensen gesproken die vertelden dat ik in een wachtrij stond.
    vanmorgen gebeld met een mevrouw die me zei dat ik een verkeerde code had, ze gaf me de code door en direct werkte de code, ze vertelde dat de mensen eerder niet gelijk hadden in hetgeen ze vertelden.

    Ik had nog een aantal vragen ,maar plots werd de verbinding verbroken.
    Weer gebeld, kreeg ik een bekende oud-voetballer aan de lijn, wat op zich grappig was, en die antwoordde op mijn vraag over mijn internet snelheid, dat dit niet eerder verhoogd wordt dan wanneer ik mijn modem heb geactiveerd, dus even een paar uurtjes wachten.

    Op mijn vraag wat te doen met al die belkosten van de afgelopen week vertelde hij dat ik die gewoon kon indienen met mijn verkregen rekening van mijn belbedrijf.
    ik moest immers met mobiel bellen.
    Ik heb op de site van ziggo gekeken maar kon hier niets over vinden, ik ben benieuwd of dit ook niet weer een verhaaltje is.

    Mijn internetmodem werkt, mijn telefoon niet en ook de snelheid is nog niet verdubbeld.
    Ik heb inmiddels een veel mindere kijk gekregen op ziggo.
    Dat is jammer, want het kan volgens mij allemaal gemakkelijk beter.
    en ook heb ik het idee, dat de mensen van de helpdesk bij ziggo geen serieuze werknemers zijn, gezien de soms wat onvriendelijke en onrespectvolle reacties.

    kan iemand zeggen wat ik moet doen om mijn snelheid te verhogen?
    om de telefoon te laten werken?
    en hoe ik mijn telefoonkosten kan declareren?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2008
  2. dank je voor de reactie, ik stel de vraag in de hoop dat iemand me kan helpen het te laten werken.
    Ik belde ook vandaag weer naar de helpdesk, en nu kreeg ik weer een ander verhaal, gisteren was het ,"modem net geactiveerd, komende uren gaat het werken"
    nu is het zo dat mijn bestelling wel is verzonden maar intern misschien niet is verwerkt, dit kost nog tijd.

    ik vraag me alleen af hoe lang, want ik betaal wel al volgens de medewerker,
    daarnaast stel ik zeker niet twee keer de zelfde vraag want over terugbetaling heb ik nog niets gehoord, en vorige bericht ging dan ook duidelijk over activeren van het modem.

    ik hoop dat je een antwoord hebt.
     
  3. Stuur mij dan maar een PM met je postcode/huisnummer en je achternaam waar het abo op staat.

    Aangezien ik voor voormalig-Casema werk en niet voor voormalig-home weet ik niet of ik je echt kan helpen. Maar ik kan allicht even voor je kijken. :)

    Wat betreft de telefoonjkosten... aangezien het telefoon nummer lokaal tarief is en dus vrij weinig kost (tenzij je eigen provider veel rekent) krijg je daar niets voor terug. Ziggo heeft aan een minimum voldaan voor het 0900 nummer :) helaas wellicht jouw provider niet....
     
  4. dat is wel apart , aangezien een medewerker van ziggo helpdesk me vertelde de kosten gewoon te kunnen terugkrijgen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina