1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aantal ontvangers mailserver gewijzigd?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door team89, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedankt.

    Precies. Communiceren. Komt steeds weer op hetzelfde neer. Ik hoop dat dat ooit eens goed tot Ziggo doordringt. :roll:
     
  2. Ik zit blijkbaar ook in de spamblokkade, de helpdesk gebeld (en zo duidelijk mogelijk geweest), hoorde ik dat de helpdeskmedewerker er niks aan kan doen (hij wist niet eens dat ik blocked was?) en dat de blokkade vanzelf weggaat. Duurt dit een week, of langer, of klopt er niks van? (vorige week vrijdag om 17:53 was de blokkade actief, volgens mijn maillogs)
     
  3. Ik heb als secretaris van een vereniging een Outlook distributielijst van 40 personen welke ik minstens 2 maal per week mail. Als 25 de limit is geworden moet ik de lijst splitsen wat lastig is met het actueel houden en onoverzichtelijk om mee te werken.

    Echte spammers werken volgens mijn niet met dit soort aantallen. Dan praat je toch eerder over honderden mailtjes?
    Verder komt volgens mij de meeste spam van besmette computers die in een botnet zitten en de mail niet in bulk verzenden. Dan helpt deze maatregel sowieso al niet.
     
  4. Hi!

    Die block gaat niet vanzelf weg, daarvoor moet je contact opnemen met de abuse desk.

    Wat ik hie kan zien ben je om 17:47:58 afgesloten. Op 17 Oct.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Hi!

    Gaat niet alleen om spammers, er zijn veel meer redenen om mails te limitten in size. En het aantal rcpts.

    bye,
    Raymond.
     
  6. Hoe die mensen bij de telefonische helpdesk toch zo onwetend kunnen zijn, en buiten-werktijden-medewerkers op een forum dat weer niet :D Een mail is verzonden, zowel via het contactformulier als per mail naar abuse@office.ziggo.nl. :)
     
  7. Wat ik mij afvraag, we hebben een eigen domein en mailserver maar gebruiken wel de smtp van quicknet. Telt die limiet dan ook?
     
  8. Zeker, want die zit al op het nieuwe mail platform (als ik mij niet vergis).
     
  9. Ik denk dat we langs elkaar heen praten omdat ik niet duidelijk was. :wink:
    We hebben het domein bij een externe partij (NXS) en die ondersteunen geen smtp volgens mij. Mogelijk dat we moeten switchen naar een hostingsprovider die dat wel doet. Prolocation?
     
  10. Noem dan eens een aantal goede redenen om het aantal ontvangers te beperken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina