1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wegvallen van telefoonverbinding.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door casemagebruikertje, 13 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom is het toch zo,dat wanneer ik met een andere casema/ziggo gebruiker telefoneer,de lijn elke keer wegvalt.
    die ander legt dan de telefoon neer ,vervolgens belt de telefoon weer en dan is de verbinding weer terug?Dit herhaalt zich dan enkele malen tijdens een gesprek.

    groetjes,

    Casemagebruikertje.
     
  2. Telefoon wegvallen

    Ik heb dat ook regelmatig, maar dan in Julianadorp.
    Je belt een andere ziggo beller, hij neemt op en je hoort hem niet.
    Hij belt mij op en hoort mij niet. (ik hem wel).
    Vervolgens mobiel naar zijn ziggofoon... en dat doet het wel gewoon.

    Storing gemeld maar uiteraard krijg je na een dag of 4 het wel bekende standaard antwoord van ziggo: reset modem, haal draadloze routers bij modem weg etc. Kortom, het ligt helemaal niet aan ziggo.....:no:
    Nu heb ik helemaal geen draadloosrouter daar staan en dan nog: apparatuur moet daar maar aan voldoen tegenwoordig.

    Ziggo moet storingen eens serieus gaan nemen en de klanten niet als volslagen debielen behandelen. Maar daar zullen ze wel geen tijd voor hebben:giveup:
     
  3. Even bellen met de helpdesk, want dit is niet normaal. Misschien is je kabelsignaal niet in orde, dat kan de helpdesk op afstand bekijken.
    (ik ga er vanuit dat je wel even met een andere telefoon getest hebt dat het niet aan je telefoontoestel kan liggen)
     
  4. Dat heeft dus geen zin: standaard antwoorden en ligt altijd aan jezelf...(ben wat sceptisch ja:confused:
     
  5. Dan is het jammer en zal je probleem niet opgelost worden. Als Ziggo niet weet dat je een probleem hebt gaan ze het niet oplossen. Je kunt beter bellen dan het formulier invullen, want dan kun je zeggen dat de standaard oplossingen niet helpen en kun je doorspreken dat er bij jou wat anders aan de hand is. Maar door nu niets meer te doen, weet je in ieder geval zeker dat je nog heel lang met dit probleem zit opgescheept. En dat hoeft helemaal niet, want het systeem op zich kan goed werken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina