1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wachtwoord kwijt

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Gerard001!, 12 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja nee goed idee! En weet je waarom je geen mail meer kan versturen? Omdat je de nameservers van openDNS gebruikt.

    Zet die gewoon op de nameservers van Ziggo, die 1.5 week al vervangen zijn en geen problemen meer geven en je kan spontaan ook weer mail versturen.

    Post eens wat voor IP adres je terug krijgt van mail.orange.nl ?

    En post hem nog eens als je de nameservers van Ziggo gebruikt.

    Ik zie namelijk geen enkele connectie vanaf jouw IP op de Ziggo mailservers.

    Ik hoor het graag en ben vrijwel zeker dat je mail probleem iets is wat je door aanpassen van de nameservers zelf veroorzaakt hebt. Ik zou dan ook andere gebruikers ten zeerste afraden om andere nameservers in te stellen.

    Dank voor uw tijd.

    Bye,
    Raymond.
     
  2. mail werkt weer gebruik nu SMPT van ziggo en pop van orange
    Kan nu gewoon weer mailen (welliswaar via mijn oude orange account)
    maar die is tot 2010 in de lucht, dus dat is geen probleem

    Even terug komen op DNS , gisteren testje gedaan met twee PC's
    1 dus via Ziggo, en PC, met een open DNS en het verschil als je van URL wisseld is toch wel significant.
    Bij open DNS zit het als ware onder de knop.
    Bij Ziggo (DNS:212.54.40.25) verloopt het gewoon trager.

    Ik heb de Open DNS bewust niet in mij router ingesteld om dit soort dingen te kunnen vergelijken, puur uit nieuwsgierigheid

    Oja mail.orange.nl
    22.97.205.215
     
  3. Hi!

    Je Orange/Online adres word nog 2 jaar -doorgestuurd- het adres zelf kun je niet meer bij. Je kunt er niet meer mee webmailen of poppen. Je zult dus echt het Ziggo adres moeten gaan gebruiken. Daar komt ook de mail van je Orange account in (doorgestuurd).

    Dus als je mail gehad hebt dat je account omgezet is zul je het moeten omzetten, anders werkt het echt niet meer. Info staat in de e-mail, met de instellingen die je moet aanpassen.

    Zie ook:

    http://www.ziggo.nl/orange/welkom

    Maar natuurlijk snap jij dat als monteur wel...
    Hoeven we niet uit te leggen toch? :oyeah:

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina