1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wachtwoord kwijt

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Gerard001!, 12 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hier heb ik ook last van ook mijn klantnummer komt niet overeen.
    Snap er niks van.heb ook geen brief van ziggo gekregen i.v.m nieuw klantnummer
     
  2. Kenzy, jij hebt als het goed is een week of drie geleden een dergelijke mail gehad.

    Voorbeeld:

    Beste abonnee,

    U bent al weer enige tijd klant van Ziggo. Graag willen we u informeren over het gebruik van MijnZiggo op onze website.


    MijnZiggo is de plek op onze website waar u al uw zaken met Ziggo online kunt regelen en inzien, precies zoals u misschien al deed via Mijn@Home. Denk hierbij bijvoorbeeld aan zaken met betrekking tot uw abonnement op Digitale Televisie. MijnZiggo is dag en nacht te gebruiken.

    Om gebruik te maken van MijnZiggo dient u te beschikken over een account. Een nieuw account voor MijnZiggo kunt u met onderstaand klantnummer aanmaken op www.ziggo.nl/mijnziggo/registreren

    Het account dat u tot dusver gebruikte om in te loggen op Mijn@Home kunt u helaas niet meer gebruiken voor MijnZiggo.

    Uw klantnummer is: 123456789


    Let op: als u uw factuur online wilt bekijken, zult u merken dat u tijdelijk nog terechtkomt op de voor u bekende @Home omgeving. Uw factuur van oktober zal vanaf medio oktober op MijnZiggo beschikbaar worden gesteld. Vanaf dat moment vindt u al uw gegevens overzichtelijk op één plek.

    Heeft u nog vragen? Onze klantenservice staat voor u klaar op 0900 - 1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur.



    Met vriendelijke groet,
    Marcel Nijhoff
    Directeur Marketing & Sales

    Tip: Bewaar dit bericht goed, bijvoorbeeld bij uw administratie. Dan beschikt u altijd over uw klantnummer. Dit heeft u bijvoorbeeld nodig als u uw wachtwoord vergeten bent.

    [​IMG] Copyright Ziggo. Alle rechten voorbehouden
    Privacy Policy
     
  3. nee niet gekregen.
    I.v.m nieuwe computer omdat de oude het niet meer deed,en dus me wachtwoord niet meer heb kan ik geen mail meer ontvangen.


    heb me nu dus proberen te registeren maar dat lukt niet want het klantnummer klopt niet.
    dit is raar wat naat ziggo ovv dit klantnummer word me abbonement betaald.

    snap er niks meer van.

    ook ook me mail naar ziggo via me hotmail account word niet gereageerd.
    Belllen voor mij is geen optie omdat ik aleen prepaid kan bellen.
     
  4. Dan rest er niets om af te wachten tot de volgende incasso ronde (1.5 week als het goed is), want dat is voor de @Home klanten de eerste incasso met het nieuwe Ziggo klantnummer.
     
  5. Via het contactformulier kan je het natuurlijk ook proberen.
    Vermeld dan wel dat je en/of je klantnummer/wachtwoord kwijt bent, en verzoek evt. een schriftelijk antwoord, ivm inlogprobs en ww, als je niet aan je mail kan komen.

    Edit: ik zie nu dat deze oplossing in dit draadje al aangegeven word.
    Dan blijft bellen over.:wink:
     
  6. het probleem is dat er bij mij geen automatische incasso mogenlijk is.
    alles word altijd betaald via de bank met dit klantnummer

    @manolito dat heb ik al gedaan maar nog steeds geen antwoord gekregen via me hotmail adres
     
  7. Dat heb ik geprobeerd maar daar reageren ze niet bij ziggo op

    Deze brief heb ik gekregen

    Beste abonnee,

    U bent al weer enige tijd klant van Ziggo. Graag willen we u informeren over het gebruik van MijnZiggo op onze website.

    MijnZiggo is de plek op onze website waar u al uw zaken met Ziggo online kunt regelen en inzien, precies zoals u misschien al deed via Mijn@Home. MijnZiggo is dag en nacht te gebruiken.
    Voor MijnZiggo dient u in te loggen met uw gebruikersnaam gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord. Deze gegevens zijn gelijk aan de gegevens die u tot dusver voor Mijn@Home gebruikte.

    Let op: als u uw factuur online wilt bekijken, zult u merken dat u tijdelijk nog terechtkomt op de voor u bekende @Home omgeving. Uw factuur van oktober zal vanaf medio oktober op MijnZiggo beschikbaar worden gesteld. Vanaf dat moment vindt u al uw gegevens overzichtelijk op één plek.
    Heeft u nog vragen? Onze klantenservice staat voor u klaar op
    0900 - 1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur.

    Met vriendelijke groet,
    Marcel Nijhoff
    Directeur Marketing & Sales
     
  8. Via deze pagina even aan Tess duidelijk gemaakt dat ik me ww vergeten ben, ze gaf nadien deze pagina.

    Ik hoop dat je mazzel hebt, anders blijft er niets anders over als afwachten op je volgende afschrijving net als Tjah al schreef.

    Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er betaald kan worden zonder automatische incasso, maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit :wink:
    (lukt het nadien nog niet, dan weet ik het ook niet meer (ik zou bellen) )
     
  9. Error 404--Not Found

    From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:

    10.4.5 404 Not Found

    The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.
    If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.




    Dit krijg ik te als ik de link gebruikt
    en bellen is geen opsie want dan krijg je de mededeling dat het te druk is en de verbinding wordt verbroken en maakt niet uit wanneer je belt


    Maar we wachten wel op de volgende betaling


    Ik vindt het wel een beetje slordig van ziggo dat het zo gaat..
    ik dacht dat klant koning is maar daar twijfel ik nu wel een beetje aan



    Gegroet G.Benjamins

     
  10. mail ziggo

    Al een tijd kan ik geen mail meer zenden.
    ben een eerste uur Casema klant met een cable wanadoo account.

    Alles opnieuw ingevuld in de account instellingen en nu blijkt mijn wachtwoord niet meer te kloppen.
    daar zou ik mailtje van gekregen hebben maar gezien de meeste spamfilters "ZIGGO" zien als spam of rotzooi (wat het eigenlijk ook wel is...) dit mailtj gemist.
    Toen telefoon gepakt een 070 nummer gebeld wat in de brief stond, deze verwezen me door naar 0900 1884 en daar wist men mij dus niet te helpen erger nog men wist niet eens waar het over ging.
    Ik ben er klaar mee en volgende week weer klant bij KPN, wat tegenwoordig uitstekend werkt. De aanloopproblemen met de experiabox hebben even geduurt maar nu werkt het dan ook prima!
    Spreek uit ervaring sluit gemiddeld 20 van deze boxen per maand aan.:shock:
    heb een bedrijfje in draadloosinternet en PC verkoop. Vandaar.
    Jammer dat dit nu zo loopt, Casema was altijd een prima bedrijf de overgang naar Ziggo gaat ze uiteindelijk de kop kosten.
    Wel goed voor KPN aandelen natuurlijk, dat is dan wel weer positief.

    Nog tip voor uiterst langzame connectie bij wisseling van URL, ga over op een ander DNS (van openDNS.org) geweldig! de Ziggo DNS servers kunnen de samensmelting schijnbaar niet aan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina