1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wachtwoord kwijt

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Gerard001!, 12 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal

    ik heb vorige week een mail gestuurt naar de klanten service van ziggo met het verzoek voor een nieuw wachtwoordt en nog steeds geen bericht ontvangen
    ik wou een nieuwe aanmaken op de site maar daar werd gevraagt naar je wachtwoordt en ja die weet ik dus niet

    Groet Gerard

    een tevreden ziggo gebruiker:schater:
     
  2. Hi!

    http://www.ziggo.nl/mijnziggo/gegevens/wachtwoord-vergeten

    Daar heb je voor nodig :

    Gebruikersnaam:
    Klantnummer:
    Postcode:
    Huisnummer:
    Huisnummer toevoeging:
     
  3. Goedemiddag

    waar kan ik dan de klantnummer vinden niet op de papaieren die ik van ziggo heb gekregen

    groet gerard
     
  4. Bel even naar de helpdesk.


     
  5. Heb ik ook gedaan

    dit is het andwoord wat ik krijg

    wij kunnen u helaas niet te woord staan de verbinding wordt verbroken
    en dat was het

    heb het als 3 keer geprobeerd op de helpdesk te bellen
    het houdt een keer op toch ?

    Groet Gerard
     
  6. Dan toch je papieren na kijken, klantnummer zou er op moeten staan.
    al geprobeerd in te loggen zonder je klantnummer?

     
  7. Hi!

    Klant nummer staat op iedere afschrift ook... je bank/giro afschrift ...

    Bye,
    Raymond.
     
  8. De ex @Home klanten kunnen alleen nog maar hun klantnummers van @Home Internet/telefonie en van @Home kabel TV bekijken, Die van Ziggo is te bereiken via Mijn gegevens en daarvoor heb je het wachtwoord nodig !
     
  9. ik heb het geprobeerd met je klantnummer enzv wat je moet invullen
    maar nu krijg ik dit te zien

    Een of meer verplichte velden zijn niet of onjuist ingevuld!


    • De ingevulde adresgegevens zijn niet gekoppeld aan het klantnummer

    Hoe moeilijk kan je het leven maken

    Groet Gerard

    Ik heb het idee dat ik helemaal nog geen mijn ziggo heb
     
  10. Hoe lang heb je het probleem al? Als het goed is, heb je begin vorige week een mail gehad dat je gegevens overgezet zijn, met daarin je nieuwe klantnummer. Als je toen je mail nog kon lezen, moet die mail terug te vinden zijn in je mailprogramma.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina