1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E-mail via de iPhone

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Ed, 10 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En dit werkt dus wel! Dan moet je natuurlijk wel de accountnaam weglaten ;)

    Probleem is opgeslot!
    Bedankt voor het meedenken...
     
  2. Dan werken waarschijnlijk alle andere adressen ook gewoon als je de accountnaam weglaat bij smtp? (omdat ze het toch afvangen en rerouten naar hun eigen smtp server) Misschien wil je dat nog eens testen ?

    (dit voor eventuele mensen die het topic later nog eens tegenkomen via google)
     
  3. mail.t-mobile.nl werkt inderdaad ook perfect als server voor uitgaande mail.
     
  4. Had ook niet anders verwacht, heb die naam tientallen keren doorgegeven in de tijd dat ik voor T-Mobile aan de telefoon zat...
     

  5. Beste Brammetje,

    Ik ben nieuw hier en heb hetzelfde probleem (casema mail in combinatie met iphone), ik probeer de topic beetje te volgen maar kom er niet helemaal uit. Overigens heb ik momenteel ook een probleem met het ontvangen van mail, dat deed het in eerste instantie wel. De hierboven genoemde accountnaam, om welke naam gaat dit precies? is dit de "t-mobile" of "casema" in het smtp adres?

    groet,

    Reinder
     
  6. Welkom!

    Als je het abonnement van de iPhone via T-Mobile hebt lopen, kun je bij uitgaande mailserver gewoon 'mail.t-mobile.nl' òf 'smtp.gprs.t-mobile.nl' zonder enige gegevens van Casema-account in te vullen.
    Alleen bij inkomende server moet je wel je Casema gegevens en pop server invullen.
     

  7. Ik heb het geprobeerd maar werkt helaas niet bij mij. Het zou zo kunnen zijn omdat ik nog via Orange bel, abonnement wordt binnenkort overgezet naar T-mobile. Bedankt in ieder geval.
     
  8. Hi!

    Dan zul je een mailserver van Orange moeten nemen die wel mail accepteerd ;)

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Had hetzelfde probleem nadat ik de Ziggo instellingen had ingevoerd in mijn iPhone. Het verzenden lukte in eerste instantie niet. Het bleek dat ik verbinding maakte via de Wifi (XS4all) hier op kantoor. Deze uitgeschakeld zodat je via het T-Mobile netwerk verbinding hebt, en de mailtjes vliegen de deur/iPhone uit!
    Thuis lukt het uiteraard wel via Wifi omdat ik daar de aansluiting bij Ziggo heb lopen.
    Blijft wel raar dat het eerder via Orange helemaal geen problemen gaf.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina