1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verdwenen (spam-)mailtjes

Discussie in 'Internet - Email' gestart door jola, 10 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je zou eerst eens moeten bedenken dat er nog vele mensen zijn die graag controle over hun eigen mail incl. de spam willen hebben, in dat oogpunt is de Ziggo Spam filter waardeloos.
    Ik verbaas me er ook over dat Ziggo onaangekondigd een andere Spam filter activeert die ook niet meer is uit te zetten. Nu heb ik hem maar op licht gezet, maar helaas houd Ziggo er wel een heel vreemde gedachten gang op na. Licht betekent waarschijnlijk alleen het aantal tegen te houden berichten, want de Spam tagging blijft onverminderd doorgaan. Het taggen van de mail met {Spam?} maakt een goede werking van een locale spamfilter volstrekt onmogelijk.
    Ik begrijp de gedachten van Ziggo over dit Taggen ook niet echt. Als iemand zijn filter licht instelt, dan zit diegene toch niet te wachten op alsnog een spam markering op binnen komende mail? De personen die dit zo instellen zullen dit om een reden doen en dat is bijna altijd vanwege gebruik van eigen tools.
    Ziggo zou op zijn minst de Spam tagging in de header eruit moeten halen.
     
  2. Hi!

    Nou ga je er van uit dat ik dat zelf niet bedacht zou kunnen hebben.
    Apart :wink:

    Ben het met je eens en zo gaat het vermoedelijk ook worden...

    Dat nu opeens je eigen spamfilter waardeloos zou zijn, of dat dit nu niet meer zou kunnen, dat ben ik niet met je eens.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Deze discussie kan net zo goed gesloten worden want er komen toch geen antwoorden op de vragen, het is op en top Ziggo!

    Jos
     
  4. Hi!

    Pardon?

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Ik heb al drie keer gevraagd waar en hoe ik de instellingen moet veranderen om te verhinderen dat mail (met of zonder SPAM) door de provider wordt weggegooid.

    Groet,

    Jos
     
  6. Hi!

    Dus is het op en top Ziggo? Het is een forum van de gebruikers. Bel anders gewoon de helpdesk.

    Suc6,
    Raymond.
     
  7. Heb ik inderdaad geprobeerd en kreeg na heel lang proberen om kontakt te krijgen en wachten het antwoord dat er niets wordt weggegooid.
    Op de vraag waar de verdwenen mail dan was gebleven konden ze geen antwoord op geven.

    Mvg. Jos
     
  8. Hi!

    Afhankelijk van je instellingen, die je op de portal kunt doen...

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Sorry maar het zal wel heel dom van me zijn maar ik weet niet wat 'de portal' is, maar als dat 'mijn e-mail instellingen' is dan kan ik daar wel instellen van "zeer licht" tot "zeer zwaar" maar niet wat er moet gebeuren met de mail met eventueel spam. Wordt dat gewoon weggegooid?
    Vroeger kreeg ik die mail met [SPAM?] of [SPAM!] gewoon in mijn inbox, is dat nu niet meer zo? De laatste maanden heb ik zegge en schrijven één keer een mailtje gekregen met [SPAM].

    Mvg, Jos
     
  10. Hi!

    Ja omdat je ooit bij Multikabel hebt ingesteld 'Gooi alle spam weg, zowel de Spam? als de Spam!' mails.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina