1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fout op Harddisk

Discussie in 'Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)' gestart door MuTTLeY, 9 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit probleem heb ik zo'n 1 keer per maand:

    Gister heb ik een programma dat ik volgde op pauze gezet om een telefoongesprek te beantwoorden.
    Na circa 2 minuten heb ik het gepauzeerde programma afgekeken.

    Na ong 5 minuten kwam er een piepgeluid uit de speakers van de tv en de melding: Fout op Harddisk.

    Na het drukken op OK ging de Humax opnieuw opstarten.
    Verder was ik niets aan het opnemen.

    Deze melding heb ik vorige maand ook gekregen (ik was toen 1 programma aan het opnemen, de andere in pauze-stand).

    Ik hoop dat het geen maandelijks terugkerend ritueel wordt.

    Is dit een bekend probleem van de Humax, of is er iets met de Harde-schijf (daar gaat de foutmelding steeds over).

    Wie heeft tips, ideeen ?
     
  2. Wat dacht je van een format van de harde schijf.
     
  3. Een mogelijkheid om de schijf te checken op slechte clusters is er niet?

    Het zal mooi zijn als deze apparaten straks op de markt komen met opslag op basis van ssd of iets dergelijks.
    Persoonlijk zou mij het constant draaien van de harde schijf erg irriteren.
     
  4. Dat heb ik al verschillende keren gedaan.
     
  5. Misschien is het dan toch verstandig om met de decoder eens terug te gaan naar de leverancier. Heb je hem in een winkel gekocht dan kunnen ze hem ruilen. Heb je hem bij Ziggo gekocht dan moet je hem opsturen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina