1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen internet en telefonie Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pinkstrip, 9 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben al jaren tevreden klant bij @home geweest en heb in juni de aanvraag gedaan voor een alles in 1 extra pakket.
    Vanwege de problemen in het @home gebied is dat nog steeds niet omgezet.
    Nu vond ik dat niet zo erg, omdat ik gewoon mijn oude snelheid internet nog had (12000).
    Echter sinds vannacht heb ik geen internet en telefonie meer! Ik bel de helpdesk en er wordt gewoon aangegeven dat ik mischien wel een week zonder zit, omdat mijn gegevens nog niet in het nieuwe systeem staan!!!!!!!!
    Ik kan toch niet zomaar een week zonder internet en telefonie!!! Altijd tevreden geweest, maar mijn geduld raakt nu op! :cry::cry::cry:
     
  2. Hier hetzelfde. Voor de zoveelste keer gebeld en na een aantal keren te zijn doorverbonden eindelijk iemand aan de telefoon die er werk van maakt.
    Volgens het nieuwe systeem besta ik helemaal niet, iets wat enkele maanden geleden ook al is gebeurd toen ik zomaar een ander modem kreeg toegestuurd.
    De vriendelijke en welwillende medewerker liet mij weten dat er nog niets met mijn klachten gedaan was en dat het probleem enkele dagen geleden al opgelost had kunnen worden als het direct was doorgegeven aan de juiste persoon. De gegevens moeten nu handmatig worden ingevoerd en als het goed is werkt alles uiterlijk morgenochtend zoals het hoort.
    Als ik niet weer had gebeld was de kans groot geweest dat ook mijn internet er mee op zou houden.Dan zou ik ook niet meer met voipdiscount kunnen bellen en krijg ik de 0900 mobiele kosten er ook nog weer bij.
    Jammer dat het Webcare team blijkbaar ook niet meer bestaat, dat was enkele maanden geleden het enige aanspreekpunt waar je niet van het kastje naar de muur en vice versa werd gestuurd.

    Mijn advies: net zolang blijven bellen tot het opgelost is of tot je in ieder geval een duidelijke toezegging hebt gekregen i.p.v "het kan wel enige tijd duren"
    Als lid van het Ziggo klantenpanel zal ik heel duidelijk mijn mening over de service van Ziggo laten weten. Aanvankelijk werd alles afgedaan als aanloopproblemen. Het is nu 5 maanden later en ik loop tegen exact dezelfde problemen aan wat betreft de klantenservice. Bijna altijd vriendelijk, er gebeurt echter niets als je niet blijft bellen. Of ik dan als zeur of wat dan ook wordt bestempeld zal me een zorg zijn. Ik wil eindelijk een normaal werkend pakket.

    Ik wacht met spanning af .............
     
  3. Mijn gegevens waren wel bekend, maar nog niet handmatig ingetikt in het nieuwe systeem. Hoe moeilijk kan dit zijn?
    Daarvoor hoef ik toch ook niet een week zonder te zitten??

    Ik heb er al een paar keer achteraan gebeld, maar wordt doodleuk gezegd "Ik kan er niks aan doen U moet even geduld hebben meneer".
    Geduld heb ik, een dag zonder internet/bellen is OK, maar langer niet!!!!!!!
     
  4. UPDATE: Ik heb inmiddels wel weer internet. Telefonie nog steeds niet.
    Inmiddels paar keer met helpdesk gebeld, maar heeft nog niet opgeleverd wat ik wil namelijk dat telefoon weer werkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina