1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Samsung Ontvanger kapot?

Discussie in 'Samsung DCB-B270R' gestart door ricardo, 9 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik kan er maar niet achter komen of het ontbreken van een verlicht lampje (ofwel rood ofwel groen) nu betekent dat de ontvanger helemaal kapot is (geen stroom meer. ja echt waar: alle andere opties zoals stekker erin etc. gecheckt) of dat er geen digitaal signaal doorkomt.
    iemand zelfde ervaring en dus een antwoord?

    als ie idd kapot is, zit er dan echt niets anders op dan de ontvanger terug te sturen en hoe dan (kosten enzo)?
     
  2. welk type samsung heb je? heb je de decoder aangesloten op wellicht een stekkerdoos, probeer het dan eens direct in het stopcontact. haal alle kabels er even af, dus coax en scart en sluit dan alleen de stroomkabel aan, misschien op een andere stoppengroep om zeker te zijn.

    als het dan nog niet werkt moet je kijken of je nog garantie hebt, meestal 1 jaar bij degene waarvan je hem hebt en nog een jaar bij samsung zelf.

    succes.
     
  3. dank je voor je hulp. ga ik proberen. maar, even op voorhand: ding heb ik gratis van ziggo. moet ik dan niet met hen zaken doen als ie idd kapot is? of direct maaar met samsung. heb trouwens een dcb 270r.
     
  4. dat type is een erg onstabiele uitvoering. veel klachten zijn daarover. als je de tests hebt gedaan en je komt niet tot een werkende oplossing dan moet je nagaan of het apparaat jonger of ouder dan een jaar is. minder dan een jaar ga je naar Ziggo bellen en langer dan een jaar neem je contact op met samsung. Neem aan dat het apparaat niet ouder dan 2 jaar is.
     
  5. waar baseer je dit op ??
     
  6. beste ziggo official,
    krijgen jullie vaak over dit type klachten en retourzendingen?
     
  7. mij niet bekend, er is alleen een batch geweest begin dit jaar met een tuner issue.
     
  8. Dat dit ding niet stabiel zou zijn durf ik niet te zeggen. Heb zelf ook al wel de nodige problemen met dit kastje vandaar dat ik het maar eens opgezocht heb. Als ik zo op internet kijk hoeveel problemen er mee zijn en wat voor een problemen, dan wordt ik daar toch niet echt blij van.
     
  9. je hoeft samsung niet te bellen als je maar een jaar garantie hebt .
    heb ze vanmiddag aan de lijn gehad , er is mij verteld dat er maar 1 jaar garantie op zit .
    dus houten bek voor deze jongen met zijn DCB-B270R van 13 maanden oud .
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina