1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Actie Ziggo!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Viewtoakill, 9 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na een overstap van Athome naar Ziggo begin september heb ik nog steeds geen activatiecode en wachtwoord ontvangen.
    Migratie (postcode 9725) of niet hoelang moet ik nog wachten op deze gegevens. Ik wil internet :x !
     
  2. ik neem aan dat je bedoeld dat je modem geactiveerd moet worden? als je de codes niet krijgt in eerste instantie kun je het beste even bellen met de helpdesk, die kunnen het modem voor je activeren.
     
  3. Ik bedoel idd dat het modem geactiveerd moet worden.
    Ik bel al ruim 3 weken met de helpdesk. De ene keer hoor ik dat ik een brief krijg een ander weet te vertellen dat ik het telefonisch door krijg... na ruim 6 uur bellen is het nog steeds.... stil.
     
  4. je moet erop staan dat het modem geactiveerd wordt terwijl je aan de telefoon bent en niks anders.
     
  5. Voor voormalig AtHome gebied is het helaas niet mogelijk om modems direct te activeren. Ze kunnen wel de activatiegegevens uit de systemen halen. Dan kunnen ze dus ook een brief versturen. :)
     
  6. Heb 't modem geactiveerd. Ze hadden vandaag de codes.
    Nu internet.... nee helaas. 't Modem stond niet goed in het systeem. Vreemd na tig keren de alle MAC codes en S/N etc doorgegeven te hebben.

    Sorry maar Ziggo is een knutselclub waar iedere medewerker iets anders zegt.

    Al met al kan ik wederom maximaal 3 wachten tot een medewerker van de technische dienst me gaat bellen.
     
  7. als het zo is als jij beschrijft zijn het inderdaad een stelletje knuppels daaro, jammer dat wij je niet kunnen helpen. :sad:
     
  8. Ziggo: probleemoplossend vermogen van een baby

    Na een modemmigratie, activatiecodes die ik dan per brief en dan per telefoon zou ontvangen, onbekend modem etc... krijg ik na wederom 4 dagen tevergeefs wachten te horen dat de technische dienst achterstanden heeft.
    :censored:-smoes 13.

    De klantenserviceloopgraaf van Zuggo lult maar wat. Ook 2 x een verzoek via het contactformulier en een brief zorgt niet dat Zuggo tot actie over gaat.
     
  9. onbekend modem lol
    laat gewoon water erover vallen ofzo en vraag een nieuwe modem aan heb je temiste een code want monteur activeert hem dan :P

    zou dus gewoon een nieuwe modem eisen of een monteur die de boel vor je activeert

    1 maand zonder inet is erg
    had zelf ooit ook 2 maanden geen inet door defect modem (was na de zenith modems periode) gasten wilden niet geloven dat ie stuk was totdat ik zei dat ze maar een monteur moesten sturen maja was allemaal lang geleden service daarna was zeer goed

    maar weet nog niet of ik blij moet zijn met ziggo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina