1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zoveel spijt

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Laverda1000rgs, 8 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb op aanraden van de buren Ziggo genomen.
    Want dan heb je digitale tv voor dezelfde prijs als een all in bij Wanadoo.
    De spullen waren snel in huis en het aansluiten een fluitje van een cent.
    De internet snelheid was dramatisch t.o.v casema.
    Na vele malen bellen eindelijk aan de beurt en ja hoor de standaard internet Ziggo is langzamer dan casema.
    Lekker hoor , dus een duurder abonnement genomen.
    Internet is nu prima , de telefoon doet het ook goed maar.............
    De preview periode van de TV is verlopen , dat geeft niet maar ik wil wel digitaal kunnen kijken.
    Dan mag je bellen om het opnieuw in te laten stellen !!!!
    Ik betaal toch voor het standaard pakket , dan hoef ik toch geen extra akties te verrichten!!!!!!!!!!!
    Bel al drie weken lang elke avond naar het service nummer , of de wachttijd is te lang of er word helemaal niet opgenomen.
    Met als gevolg dat ik nog steeds geen rest heb nadat de preview is verlopen.
    Ik heb spijt zoveel spijt , had ik het maar nooit gedaan.
    Wat een gegantisch log en dom orgaan is Ziggo.
     
  2. Altijd lastig de fout bij jezelf te zoeken! ;-)
    Als je even nagelezen had wat het allemaal inhoudt, was je niet voor al die verassingen komen te staan.
    Wat digitale TV betreft: Je had het formulier moeten opsturen waarop je kan aangeven dat je het basispakket wil hebben. Ook dat staat duidelijk onmschreven.
     
  3. Stuur mij je klantnummer + smartcardnummer even via een berichtje op dit forum (dus niet hier plaatsen), dan zal ik het vandaag nog voor je in orde maken.
     
  4. Zo veel spijt dat ik me niet eerder heb aangemeld bij dir forum.
    Mijn problemen zijn opgelost.
    Hartelijk dank daarvoor.:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina