1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nu al ziggo-mailadressen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Ziggofan, 8 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het spijt me maar ik kan er de handen niet voor op elkaar krijgen dat nu al de @ziggo mailadressen vrijgegeven zijn. Dit zou gebeuren nadat iedereen eerlijke kansen had om deze adressen aan te maken.

    Niet alleen mijn Ziggo-account maar die van velen zit nog in de knoop waardoor tal van mensen nog geen @ziggo.nl mailadres kunnen aanmaken.

    Dit had toch echt nog wel even twee of drie weken kunnen wachten tot echt IEDEREEN eerlijke kansen heeft.
     
  2. Helemaal mee eens,

    Ook bij mij werkt er nog steeds niets. Na meerdere pogingen nog steeds niets van Ziggo vernomen... Communicatie is wel echt hun slechtste kant..
     
  3. Alle klanten van Ziggo kunnen nu gebruik maken van MijnZiggo.

    Buiten dat heeft MijnZiggo niets te maken met je email adressen! Email loopt via het Email-account beheer gedeelte van de website.

    Ga op www.ziggo.nl rechts bovenin de website naar 'Webmail' en kies voor "Instellingen Wijzigen". Log hier in met je hoofdemail adres en je wachtwoord en je kunt subemailadressen aanmaken met tussen de 5 en de 10 domeinen (het precieze aantal weet ik niet).
     

  4. alleen als de migratie nog niet juist is voltooid kun je hier dus niet met je oude @home adres inloggen en kan je dus ook geen nieuwe aanmaken!

    Dit probleem heb ik dus.. alleen analoge tv is juist gemigreerd. internet en telefonie nog niet en daardoor kan ik op de gehele ziggo website nog niets!
     
  5. vertel eens wat er niet werkt, wellicht kunnen wij je helpen? geldt ook voor reflex overigens..:)
     

  6. Ik word al geholpen door Raymond. Het lijkt me niet goed om alles via meerdere kanalen te doen. het is me gelukt ook een @ziggo.nl adres te hangen onder mijn account. Echter is mijn account nu nog niet goed (nog steeds heb ik gegevens en producten van mijn buren er onder staan).
     
  7. ok succes dan!:grin:
     
  8. Ik heb alle gegevens al in een PB aan Raymond gestuurd, dus ik ga er van uit dat hij er mee bezig is...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina