1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 Pakket vertraagd

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door whyayeman, 8 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 26 september telefonisch mijn producten van ziggo om laten zetten naar een alles in 1 pakket plus. Heb toen een tijdje met een aardige mevrouw aan de telefoon gezeten die me vermelde dat dit alles binnen 2 dagen geregeld was en dat ik binnen 2 weken een nieuwe decoder zou krijgen. Ik melde dat het analoge tv signaal op naam van mijn vrouw stond maar dat was geen probleem. Ik kon zelfs een voorkeur decoder opgeven.

    Na 1 week maar eens gekeken of mijn internet al wat sneller was maar helaas geen resultaat.

    Vandaag (8 okt) toch maar eens gebeld met de klantenservice, de jongeman vermeldde mij dat hij in eerste instantie niks kon vinden en dat ik het dan maar opnieuw moest aanvragen. Hij kon me wel vermelden dat ik op 26 september dat pakket had aangevraagd en toen ik vroeg waarom hij dan niks kon zien ging hij toch nog eens goed kijken.
    Ik kreeg toen te horen dat omdat het analoge signaal op een andere naam stond (In september was dit geen probleem en nu wel??) dat het allemaal wel veel langer kon duren en dat ik maar geduld moest hebben :?, want er zijn veel meer klanten die dit ook willen. Jammer genoeg kon hij geen indicatie gevenover hoe lang het ging duren. :?:

    Het lijkt mij dat het niet zo moeilijk moet zijn. Hoe lang moet ik hier nu nog op gaan wachten?
     
  2. Je bent net 2 weken verder... bij ons duurde het 3 maanden ;) Wees gerust... komt vanzelf wel goed.
     
  3. Ik wacht al ruim 4 maanden, en niets kwam vanzelf goed.
     
  4. Dan hoop ik dat het bij mij wel vanzelf goed gaat, ik heb nooit problemen gehad met @home maar als ik dit zo hoor hier....

    Afwachten maar dus.
     
  5. Need I say more... :sleep:
     
  6. Ja, leg eens uit wat het verschil is tussen je eigen klaagzang van 30 augustus en klachten en irritaties van anderen.
     
  7. Ik wacht al sinds eind mei 2008 en ik heb een ded line gesteld voor Ziggo, eind oktober anders wordt het galsvezel van KPN, wel €15,- duurder.

    Harry
     
  8. maar hopen dat je afmelding wel doorkomt.
     
  9. Nu breekt mijn klomp echt :cry:, ik had dus ook een mail naar ziggo gestuurd met daarin de vraag of ze een idee hadden hoe lang het misschien allemaal ging duren (het omzetten naar alles in 1)

    Krijg ik het volgende bericht terug :

    Uit onze administratie blijkt dat u geen gebruik maakt van een 'alles in 1' pakket . Wij vragen u vriendelijk om voor meer informatie contact op te nemen met onze Klantenservice (afdeling Verkoop en Informatie) via 0900-0730 (lokaal tarief).
    Via de e-mail kunnen wij geen aanvragen voor een 'alles in 1' pakket in behandeling nemen. Onze excuses voor het ongemak.
    Als ik dit mailtje zo lees doen ze geen enkele moeite om je verder te helpen en moet ik als klant maar weer kosten gaan maken om nogmaals te horen dat het waarschijnlijk allemaal niet kan en dat ik maar geduld moet hebben.

    Is er niemand op dit forum die iets voor me kan doen???
     
  10. Jouw naam, maar dat heeft hier verder niets mee te maken.
    Sommigen klagen altijd, zoals jij en ja, dan krijg je zulke reacties en als ik dan 1 òf 2 keer klaag (30 augustus) is het 1 keer teveel. Tja, het is ook nooit goed. De ene keer steek je te vaak een veer in de reet van Ziggo en de andere keer klaag je weer teveel volgens jou. Ach ja, zulke figuren zul je altijd hebben. Ze worden ook wel pessimisten genoemd, de farmaceutische industrie draait er op geloof ik.

    Daaag
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina